Yeniyıl için takvim, ajanda arayışı




Yeniyıla girerken beni en çok heyecanlandıran takvim, ajanda arayışıdır. Çünkü bütün sene, özellikle ajanda ile yapışık yaşarım. Bundan dolayı kasım gibi aramaya başlar, eğer istediğim gibi bir şey bulamazsam da, idareten dahi olsa bir şey almam.   Bulana kadar notları bir önceki senenin ajandasının artan sayfalarına yazmaya devam ederim. Biraz histerik bir durum ama bu konuyla ilgili saplantım var :(



Fotoğrafta görmüş olduğunuz ise masa takvimi için evladiyelik bir model. O kadar güzel ki; senelerce kullanmak için hayatta sayfalarını koparmam, arkaya sakince kıvırırım...


Tavim ile ilgili bilgi Jiklet 'ten; Londra merkezli tasarım ofisi Studio8, ünlü kağıt üreticisi Fedrigoni Group için 2010 masa takvimi hazırlamış. Post-it not kağıtlarından esinlenerek hazırlanan takvim, her güne bir kağıt ve her aya farklı bir renk sunuyor. En güzeli de rakamların katlanabilir olması!

Doorstepping

6 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

hergüne bi kağıt olması güzel bi fikirmiş..hem rengarenk,cıvıl cıvıl..

Beetle dedi ki...

ben bunu tam anlamadim ya nasil bir sey bu :S omg :s niye anlamadim ya :D

Unknown dedi ki...

ajanda deyince aklıma sadece ece geliyor:)!

Doorstepping dedi ki...

Zeynepcim; iş ortamını şenlendirir vallahi;)

Betül; çok fonksiyonel değil zaten sadece görsel güzelliği şahane. Yoksa sadece günü gösteriyor ve itersen üstüne not alabilirsin ;)

Moda(e)rator; Bir klasik tabi. Ece'lerin cep boyunu okul yıllarımda çok kullandım, onlar da çok kullanışlı!

Hi Spring Time dedi ki...

Ben de başladım ajanda arayışına çok seviyorum bu zamanı:) ama bu sefer kendim yapıyorum bitince bloguma da ekliycem kafamdaki model olur umarım :)

Doorstepping dedi ki...

Kiraz Prensesi; sen mi yapıcaksın? Ne kadar güzel! Merakla bekliyorum :)

Instagram