Sağlıklı Yaşam - Tekrar - 1/2

Feci bırakmıştım, yine başlamalıyım!

Buraya yazmayınca sapıtıyorum, en iyisi yazmak;

27.12.2009 Pazar
Kilo: 57.5
Uzun kahvaltı : Gevrek, peynirs, dom., salatalık, zeytin, çay
Ara : 1 lt su
Akşam : Light ton balığı
Ara : Elma

28.12.2009 Pazartesi
Kilo: 57.1
Sabah : Zeytinli poğaça, peynir, çay
Öğle : Mercimek Çorbası
Ara : Bitki çayı
Akşam : 2 küçük kırmızı et, az pilav, salata (şu pilavı yemesem olmaz sanki
Ara : Kış çayı

Mesela şu an hapur hupur gevrek yiyordum, yazmaya başlayınca utandım, durdum :)

Doorstepping

9 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de bırakmıştım başlamalıyım ama şu yılbaşı bi geçsin o gece kendimden korkuyorum!

Doorstepping dedi ki...

O saylanmaz canım. O gün 500grcık da olsa ince görünmek ve deli gibi yemek için 1-2 gün öncesinden başladım ;)

Adsız dedi ki...

hayatımda yaptıgım tek diyeti anlatayım sana..hamileliğimde aldığım 18 kiloyu 7 ayda vererek önceki kilomunda altına düştüm..bir gün aynada kendime baktım ve ben bu görüntüyü hergün görerek mutlu olamam dedim..herşey böyle başladı :)beni gaza getirecek olayı bulmuştum..sonrada yöntemi buldum..az ve sık yemek ..

ögünleri asla atlama ve hergün aynı saatte ye..bir süre sonra bünyen saati gelince sinyal veriyor zaten :)tuzu azalt belli bir zaman sonra aramıyorsun bile...bol su içmelisin..günde 2 lt normal bir insanın içmesi gereken su miktarı..ben 3 lt içtim..tatlı krizi her zaman olur..önemli olan sütlü tatlı yemek..aslında bünyemizin o an istediği en fazla 1 tabak tatlıdır..bizim hatamız kaptırıp 2.tabagı da yemek,yapıyorsan vazgec :)ve her akşam aynı saatte belirli aerobik hareketleri yap..mesela ben kalça ve bel kısmımdan kilo aldıgım için o bölgeleri çalıştıran hareketler yaptım..ama yılmak yok hergün yapacaksın :)

bünyen bu duruma alışıncaya kadar elbette iraden seni zorlayacak ama alışınca yakanı bırakmayacak..mesela 5 sene geçmesine rağmen yeme düzenim hala aynı..istesemde değişmiyor..biraz fazla yesem midem rahatsız oluyor..tuzu hala az kullanıyorum hatta yemek yaparken bile unutuyorum tuz koymayı..ara ögünlerimde mutlaka meyve arıyorum.. bu arada eskiden abur cubura bayıldıgımı,çogunlukla hamur işinden başka birşey yemediğimi,sabah kahvaltılarında 1.5 hatta 2 gevrek yediğimi ve hamilelikten öncede azıcık balık etli oldugumu da yazayım..insan kendisi için ne yapmaz ki..

peki ya sen :) kendin için ne yapabilirsin..KAOS

stuven dedi ki...

bu yazıyı okuduğum iyi oldu:)

mutfakcini dedi ki...

ben de başlamalıyım,seni takip edicem yaz lütfen :)

Doorstepping dedi ki...

Kaos, idolümsün o zaman, tavsiyelerine uymaya çalışacağım. Biraz su içsem, hareket etsem ve daha az çikolata yesem, bu iş bitecek ama zor işte :(

Stuven; yah, ya :)

Ebruli; Sen de yaz, başka türlü olmuyor :)

mutfakcini dedi ki...

Gevrek simit gibi bi şey mi :)Ona göre yiicem bak :)

shamamciyan dedi ki...

inanılmaz bir yol açtın peşinden geliyoruz cümleten :))

Doorstepping dedi ki...

Ebrulicim; gevrek simit aslında. Ama İzmir'de simit daha çıtır-çıtır yani gevrek olduğu için Gevrek deniyor. Bu arada gevreğin 4'te birini ye, hepsini yeme :)

Shamamciyan; hadi hep birlikte, bu iş desteksiz olmuyor :)

Instagram