Ben bu diziye sardım :Lipstick Jungle

Bilen bilir ben aslında CSI dizilerinin manyağıyımdır ama kafa dağıtıcı diziler klasmanındaki Lipstick Jungle'a fena sardım.

 Sex And The City(1996) ve 5.th Avenue(2008) kitablarının yazarı Candace Bushnell'in 2005'te kaleme aldığı Lipstick Jungle'ın dizi versiyonu. 2 haftadır DiziMax'te hep gece geç saatlerde denk geliyorum. Başrollerde, Brooke Shields(Wendy Healy),Lindsay Price(Victory Ford) ve Nico Reilly(Kim Raver) oynuyor.

Kitapta ve dizide The New York Post'un seçtiği, New York'un 50 Güçlü Kadını arasında yer alan Nico, Wendy ve Victory'nin hayatları anlatılıyor.

Galiba benim bu dizide esas takıldığım Lindsay Price'ın duru güzelliği, bakar mısınız lütfen;






Bu foto da MAC'in Hello Kitty koleksiyonunun tanıtımından!

Doorstepping

7 yorum:

Unknown dedi ki...

CSI dizilerine ben de bayılırım!..Bu diziye de hiç denk gelmemiştim galiba, bi izlemek lazım(=

stuven dedi ki...

ben brooke shields diyorum:) bu arada mimlendin:)

Stil Direktoru dedi ki...

dOOrstePPingcim aynen cicim Hello Kitty de canımı ye :)

Doorstepping dedi ki...

T; Sex & the City kıvamında, belki beğenirsin ;)

Stuven, diziyi fark etmemin nedeni aslında Brooke Shields'ti. Çocukluğumuzun ilahı :)

Direktörcüm; komik kızsın valla :D

Unknown dedi ki...

Hevesini kırmak istemem ama kötü bir diziydi, zaten yayından kalktı, böyle abuk tutarsızlıklar falan oluyordu ee bu ne kadar saçma oluyordum hep, yine buldukça seyrettim ama yani öylesine..

Doorstepping dedi ki...

Yapma ya! Daha 3 bölüm izledim. İlk bölümünde biri kocasını aldattığını adama söylüyordu ve adam o bölümün sonunda kalpten gidiyordu. Ne kadar hızlı ilerliyor diye sevinmiştim. Bizdeki örneklerini Aşk-ı Memnu'dan görüyoruz çünkü :)

Neyse kafa dağıtmalık kıvamında takılıyorum zaten, gittiği yere kadar artık ;)

Doorstepping dedi ki...

Cadıcım, bir daha hiç den gelmedim biliyor musun???

Instagram