Biraz Karışık bir Bibeh Odası

Aman bu bebek odası ne zor şeymiş yaaa!
Gez gez gez hep aynı şeyler,
Desenler benzer, büyük büyük!

Neden böyle söylüyorum; çünkü ben çabuk sıkılan bir insanım!
Alıp gelicem mobilyaları, sonra üstündekileri nasıl çıkarıcam???
Birkaç ay sonra bana afakanlar basar :(
Ne yapabilirim diye düşündüm, internetten araştırdım 
ve Avrupa'da İkea'nın bu tür raflı ünitelerinin bebek odalarında kullanıldığını gördüm.
Tabi üniteyi almakla iş bitmiyor çünkü dolap almayınca kıyafetleri koyacak yer olmuyor.
Neyse İkea'ya gidip ne yapabilirim diye düşünürken bu TV ÜNİTESİ'ni gördüm ve ampul yandı!!! 
TV'nin takılacağı yere mutfak askısını tepeden asınca oldu sana GİYSİ DOLABI!


Mobilyalarda da farklı ve canlı renkler olsun istedim. Hatta hepsi ayrı bir renk olsun!
Tabi öyle bir ihtimal yok, bunları bile zor buldum :(
Uğraşıcak adam olsa al birini başka renge boya da nerdeeee... 
Emzirme koltuğu olarak kullanmayı planladığım sallanan koltuk da İkea'nın eskilerinden!
Yırtılan kılıfını brandacıya değiştirttim ve ta taaaa!!!


Bunlar da Bebek Bakımı yükseklisans kitaplarım :)))
Şaka bir yana hamilelik ve bebek bakımı konusunda fırsat bulabildikçe okumanızı tavsiye ederim.
Çünkü bu safhalarda herkes bir şeyler söylüyor, anlatıyor, tavsiye ediyor...
Ama siz okuduğunuz için zaten pek çok şeyi biliyor,en önemlisi de DOĞRUSUNU biliyor oluyorsunz
Uyarı: İnternet yetersiz ve bazen yanlış yönlendirmelerle de dolu olabiliyor!!!


Çantayı da ayrıca bebek çantası taşımamak için Oysho'dan aldım,aslında seyahat boy makyaj çantası.
Zaten çoğu çantam kocaman, bu küçüğün içini doldurur, onu da kendi çantama atarım dedim ;)
Pisi de Karpuz'un belalısı idi, şimdi Lal'in :)


Papiler :D Ne diyim!?!
Bir de el yapımı şeyler benim için çok önemli.
Örgü cekettir, battaniyedir, kanaviçedir... 
birinin bunları yapması için sizi gerçekten seviyor olması gerekir
Çünkü sizin için hem emek hem de zaman harcar ki hiç de az değildir!
Bunların yanında çok da büyük hatıra!
Ondan biz de bol bol var :D

Karpuz popoları :)

 Bu şifonyerin üstünü de alt değiştirme yaptım, oldu bitti.

 Not: Fotolar biraz yamuk yumuk, artık eğilip bükülemediğim için böyle oldu :(

Doorstepping

37 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş ya bence oda. böyle vıcık vıcık bebek odası değil. çok beğendim. benim bebek olunca bana da yardım edersin diğğğğ miiiii :)

Unknown dedi ki...

Şahane bir bebek odası olmuş Çağrı bu. Tam senin tarzın. minimalist ama renkli.Üstelik dediğin gibi basit birkaç hareketle değiştirilebilirsin de. Ben bayıldım şahsen. Hanfendü de gelsin sağlıkla bir an önce.yatsın kalksın sıçsın batırsın odanın içine. yirim :)
çok az kaldı heyecan dorukta.

Battaniyeleri görünce aklıma geldi bu arada. Ben de bir tane başladım afgan işi. 4 ayda biterse ne ala. bitmezse el bezi yaparım artık :P

SWL dedi ki...

eee süper olmuş bu bibeh odası :) herşey seni kullanabileceğin ve içine sinen şekilde. Ennnn güzeli ;)

Unknown dedi ki...

çok güzel ve samimi bir oda olmuş bence. yapaylıktan uzak yani:) her parçanın özenle seçildiği belli :)

ve o el emeği örgü battaniyelere bayıldım. tığ işi bilsem bi saniye bile gecikmeden onlardan yapmaya çalışırım:)ama ben sadece şişle örgü örüyorum ve eylülde gelecek olan yeğenim için de şiş örgüsü bir battaniye örmeye başladım. ama çok yavaş ilerliyorum bakalım yetişmesini umarım :)

sana, kızına, ailene sağlık ve mutluluk dilerim:)

Unknown dedi ki...

Sağlıkla, Keyifle büyüsün minik:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

İnan harika bi oda olmuş, ben de eve ikeadan aldığım aslında kitaplık olan kitaplığı=) banyo dolabı yaptım oldu bitti.. sevmiyorum böyle bu budur yeri burasıdır durumunu..evde nereye gerekiyorsa orda durmalıdır bence..beşik şifonyer uyumlu olmuş iyiki=) bi bütünlük sağlıyolar odada:)
lal de odasından memnun olacak bence:)

Elifinelizi dedi ki...

Canım benim süpersin bayıldım doğrusu heç çok şeker hemde inanılmaz kullanışlı görünüyor. Şu ampullar Lal halen göbişteyken yanıyor ya ne diyim sana ehh az kaldı değilmi bu arada Pembe şifonyer olayı kopardı bende ünitenin dolap versiyonu ayrıca . Bekliyoruz hep beraber Lal hanımı . Ayakkabıları bittim :D

Unknown dedi ki...

Oda çok güzel olmuş canım! Ünitenin önüne renkli yerlere uzanan tül gibi bişey de takılabilir, küçük sırlar dizisinde Ayşegül karakterinin dolabı öyleydi, o aklıma geldi (:

Lavanta Bahçesi dedi ki...

çok beğendim, harika gözüküyor, sağlıklı huzurlu ve de mutlu büyüsün miniğin :)

plndrkn dedi ki...

Oda böyle rengarenk şahane duruyor, özellikle perdeye bayıldım. Aslında koltuğun rengi de çok fena aklımı çeldi, çok şeker, kişilikli bir oda olmuş. Sadece bir konu aklımı karıştırdı, o açık dolapta duran kıyafetler tozlanmaz mı?

Aphraell dedi ki...

Gördüğüm en güzel bebek odası desem yalan söylemiş olmam. Sıkıntı geliyo bana da öyle kocaman mobilyalı hantal çiçekli böcekli bebek odalarından, lal'ciğinki süper olmuş, hadi bakalım bi kendisi eksik odada :)

Ceren dedi ki...

hiiii gördüğüm eeen güzel bebek odası! bebek odalarında pastel renklerden, fazla sevimli şeylerden nefret ederim, seninki gayet tarz olmuş, hiç de karışık değil. TV ünitesinden dolap yapma fikri için de 10 puan 10 puan 10 puan! Bebişin ayakkabıları da şimdiden çifter çifter, büyüyünce böyle alıştırmasaydım diceksin bak:P

şaka maka bayıldım odasına, mutlu mesut sağlıklı büyür işalla daha da güzel odaları olurr =))

yıldız dedi ki...

bütün resimler gözükmüyor ama gözükenlere bayıldım. odası ve annesi kadar güzel bir hayatı olsun meleğinin;)
sevgiler

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

harika olmuş çokta değişik olmuş aynı zamanda bayıldım..

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

süpersin tatlım ya bayıldım bu ünite fikrine,inşallah bende seneye bunları düşünüyor olacağım ve kesinlikle standart bir oda olmayacak:))

eda bayraktar dedi ki...

ben asıl ayakkabılara bayıldım...daha doğmadan bu kadarsa ilerisini düşünemiyorum..☺

sağlıklı mutlu bir ömür onunla olsun...♥

Duygu dedi ki...

çok şirin ve çok yaratıcı bir odası olmuş miniğin:)ama o papilere bittim biblooo gibi:))

marléne the third dedi ki...

aaaa bebişin adı belli olmuş! :)) Lal bebek çok şanslı! odasına bayıldım zira vıcık vıcık bebek odası konseptinden içim bayılmıştı :) bu çok konforlu ve stil sahibi olmuş.
papilere bittim! elbiselerini de yakından çekseydin keşke :)
ay nası minnoş bişey olacak bu cicilerin içinde ya! hadi hemen gelsin de görelim :))

nymphea dedi ki...

Aman allahım, ne kadar güzel bir oda olmus buu,bayıldım herşeyine, çok sevimli ve kullanıslı:) Kışın doğacak olacak olan benim kızım için de ilham alabileceğim tatlılıkta:) Ellerine sağlık, en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde gelsin odasına Lalcik:)

mrtha dedi ki...

tv ünitesi fikri harika olmuş:)) ayakkabılara da bayıldım :)

Adsız dedi ki...

Blogosferde gördüğüm ve beğendiğim tek bebek odası bu. Ben de açık raf olsun isterdim ve tv ünitesi fikrini oha nasıl bulmuşun.. Ne diyeyim şahane, umarım bi gün benim de bibehim olur.

deniz dedi ki...

Harika bir bebek odası yaratmışsınız. Fikriniz çok orjinal ve güzel. Perdeye de bayıldım ben. Çok zevklisiniz.

JanseT dedi ki...

en solda pembe papişler var,sanırım benekli..hemde kocaman :) senin mi yoksa..
bebegin sağlıkla dogsun inşallah, güzel haberlerini bekliyoruz.

miss orange dedi ki...

çok harika olmuş herşey çok şanslı bir bebek lal=)

Adsız dedi ki...

cok güzel bir oda olmus. expedit manyagi biri olarak bayildim. uzun vadede toz olayiyla bas etmek icin expedit kapakciklarindan alabilirsin. onlar da renkli. saglikla bibehi büyütmen dilegiyle.

Adsız dedi ki...

yeni takip etmeye başladım blogunu ama aynı durumdaymışız. Ben de son ayıma girdim senin gibi bir kız bebek bekliyorum. sen de güle güle büyüt, sevgiler

lucywiththediamonds.blogspot.com

Unknown dedi ki...

bayıldım bu odaya, hemen örnek alıcam, harika fikirlerin için çook teşekkürler...

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

vintage peony dedi ki...

çok çok zevkli ve neşeli bir oda olmuşşş bayıldıım

esinspiration dedi ki...

Çook tebrik ederim öncelikle..Allah analı babalı büyütsün:)Lal prensesin odası harika olmuş.bebek odalarında en önemli şey(ki hiiç bunu dikkate alanı görmemiştim Lal'in odasını görene kadar)çok renkli ama bir o kadar sade olmasıymış.Çünki ancak böylelikle nesneleri rahatça birbirinden ayırt edebilirken renk dünyaları ve görselliklerinin gelişimine katkıda bulunulurmuş.Sol rafta ortadaki ayakkabıyı tanıyorum, oğlumda vardı aynısı:)Demek elinde minik bir cadı aslan var!Bu günlerin tadını çıkar.Yorumun için de ayrıca çook teşekkür ederimm :)

styleBOOM dedi ki...

beyaz fiyonklu papileeeeeeeeeeeeeeeer:))

ve de oda sahane bence de illa kelebekler periler prensesler mi olacak di mi ama:)

Aslı dedi ki...

şahane bir oda olmuş renkli sade.
TV ünitesinden bozma dolap fikri möhteşem.

Adsız dedi ki...

Sevgili Doorstepping,

Benim de en buyuk korkum cevre baskisi ve okumak gerektigini bi kezdaha senden de isitip bunu kendime gorev bildim. musait oldugun bir zamanda kitaplarin isimlerini ve yazarlarini yazabilir misin?

Bu arada tv unitesinden dolap olmus mu? olmus olmus. harika gorunuyor.ellere saglik. bebege huzurlu gunler/ geceler dilerim.

yagmur

OYA dedi ki...

niye hiç düşünemedim ki dedim fotolara bakarken.bence çok farklı.çok tatlı.

love and smile dedi ki...

Renkli, özgün bir oda olmuş çok hoş :)
snoopy aşığı olarak çok sevdim o çantanızı..
Lal neşeyle oynasın, uyusun odasında...

SEDA ÖZKAN dedi ki...

oda şahane olmuş:) 1 ay sonra benimde Serra kızım dünya ya gelecek :) ancak bir tek şey eksik kaldı, şifonyer, İzmirdeyim ve nereden temin edileceği konusunda yardımcı olursaN sevinirim. 6 çekmeceli böyle tatlı bir şifonyer istiyorum :))

Doorstepping dedi ki...

Seda; ben çok dolaştım bir tek burada vardı bu istediğim mobilyalar, ismi Caploonba.
Aşağıya mağazaların linkini koydum;
http://www.caploonba.com/caploonbamagazalari.asp
Kızını sağlıklı büyütmen dileğiyle :)

assortiek dedi ki...

merhaba blogunu bu sayfayla keşfettim,hemen gezmeye başlıyorum:)

Instagram