100'ü aştı, HEDİYE zamanı!


Bunalımda olduğum bir dönemde, "bugün kendim için ne yaptım"ı sorgulamak için açtığım bloğum(ilk yazılarımdan anlayabilirsiniz), zamanla bambaşka bir hal aldı. Dün izleyici sayımın 100'ü geçmesiyle oturup şöyle bir düşündüm.


Mayıs ayında başlamışım bu maceraya, benim en sıkıntılı olduğum zamanlar... Tekrar hepsini okuduğumda günbegün moralimin nasıl düzeldiğini görebiliyorum. Blogum yeni bir uğraş olmuş bana, kafamı dağıtmış, başka bloglarla ufkumu açmış, yeni arkadaşlar kazandırmış...beni iyileştirmiş :)

Bu zaman zarfında benimle yazılarımı-fotolarımı paylaşan, okuyan, yorum yapan HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM!

Bana çok şey kattınız, iyi ki varsınız :D

Bir hatıra olsun diye en çok yorum yapan arkadaşlara hediye almayı düşündüm, sonra benim 2-3 sene önceki halim aklıma geldi;
"Biri Türk, biri yabancı hergün takip ettiğim 2 blog vardı. Ama hiçbirine 1 defa dahi olsun yorum yazmamıştım."

Bundan dolayı bloğu bu şekilde takip eden arkadaşlara haksızlık yapmak istemedim.
Ve bu postuma, beni takip ettiğini belirtecek bir yorum yazan tüm arkadaşlara bir şeyler yollamak istedim.
Not: Size ulaşabilmem için mail adreslerinizi eklemeyi unutmayın!

Doorstepping

35 yorum:

Adsız dedi ki...

şimdiye kadar yazmadım..şimdi hediye için yazmıyorum :) benim gibi yorum yazmadan takip edenleri düşünmen büyük incelik..takdire şayan.. :)

Adsız dedi ki...

canım ben seni her zaman yorum yazmasam da takip ediyorum. Bunu bana hediye göndermen için yazmadım sadece, sana yorum yazmasam da takipçin olduğumu bil yeter:) 100. izleyicini de ayrıyeten kutlarım, sevgilerrr....

unusual dedi ki...

ben takip ediyorum :) ama mail adresimi yazmam çünkü bir şey yolla diye söylemiyorum bunu. Benim de dediğin gibi her gün mutlaka okuduğum bloglar var ama girip yorum yazamıyorum hepsine.

sevincini paylaşıyorum, ben de izleyici sayım 1 tane bile artınca mutlu oluyorum :) darısı başıma, nice 100'lere:)

noraashira dedi ki...

Bir anda yorum yağmuruna tutulabilirsin :)

Allegra'nde dedi ki...

canım seni tebrik etmek istedim sonra bana bir şey yollamanı istemediğimden vazgeçtim. ancak yorumların bir yazar için ne kadar önemli olduğunu bildiğimden e-mail adresimi eklemeyerek tamamen tebriksel amaçlarla sana yazayım dedim..
nice 100 izleyicilere ;)

beetlejuice dedi ki...

İzmir'i özleyen bünyeme İzmir kokusu getiren, işte mutsuz olmayı bizzat yaşadığım için "Hadi geri sayım bitsin, kurtulsun şu işten" diye tezahürat yaptıran sen iyi ki bu blog alemindesin. Nice 100lere:)

defne dedi ki...

aaa, hepimize mi :) sanki hediye az takip edilen blogtan alınırmış gibi bi hisse kapıldım da ;)

yıldız dedi ki...

selamlar,

favorites sitelerimin arasındasınız. hergün tıklanan sitelerden birisi:) ayrıca bloğunuzun izleyiciside oldum.
sevgiler
yildiz111@hotmail.com

yasemin dedi ki...

hediye mi dedin:)
birşeyler göndermesen de takibe devam.

nice senelere sıkılıp usanmadan!

madammoda dedi ki...

Selamlar,
Biraz once yazdigin hemen her seyi bastan sona okudum, artik ben de izleyicilerindenim. Cok sicak cok tatli paylasimlarda bulunmussun, hepsi hayatin icinden...
Sevgiler, basarilar... ;)

modabenimdiyebilene@gmail.com

Sevtap dedi ki...

nice 100.izliyicilere arkadaşım

aaayce dedi ki...

merhaba,blogunu hesionkanın blogunda gördükten sonra okumaya başladım, bende 9 eylül üniversitesi mezunuyum ama ailem ankarada olduğu için ankaraya geri döndüm. 10 kasım töreninde çektiğin koro fotograflarında çok yakın bir arkadasım da çıkmıştı hatta ona da haber verdim seni. bundan sonraki yazılarında dışarıda fotograf çekebilirsen izmir hasreti çekenler için çok güzel olur.nice nice yazılara
ps: hediye istemiyorum sadece beğendiğimi belirtmek istedim

Selfet dedi ki...

Yağmurlu bir İstanbul akşamından her daim sımsıcak olan İzmir’e Merhaba 
Blogunla şans eseri karşılaştım ama okudukça gerçekten de “şans” olduğunu “şanslı” olduğumu anladım..Yazılarına hep bir yorum yazasım vardı ama mayıstaki yazına aralıkta yorum yazmak biraz gecikmeli olur diye erteledim ta kii bu yazını görene kadar  teşekkür ederim ,genel anlamda bir yorum yazma şansı verdin takipçilerine Aslan burcu , İnsan Kaynakları alanında kariyer sahibi,İzmir’de oturan , Alaçatı’yı seven,kitap okumaktan zevk alan,giyimine dikkat eden, yazmayı paylaşmayı seven.. noktaların yerine daha yığınla güsel,hayat dolu özelliklerini yazılabilirim ( blogundan okuyup anladığım kadarını tabiî ki  ) belkide bu özelliklerin hemen hepsi bende var olmayanlar da ( İK yüksek lisansı yapıyorum ancak henüz senin gibi iyi bir kariyer sahibi deilim  ve izmire alaçatıya aşık bi insan olarak istanbulda yaşıyorum  ) sende öle güsel bütünleşmiş ki seni idol olarak düşündüm ve hayran kaldım … Çok olmadı blogunu takip edeli,100.izleyicin benim  ama bütün yazılarını 2 gün içinde okudum,bazılarını 2-3 defa okudum farkında olarak isteyerek  ki bi okuduğunu çok sevsede 2.kez okumayı düşünen bi insan olarak zevkle okudum tüm cümlelerini.. en beğendiklerimi de yazımın sonunda yazsam ayıp olmaz sanırım sana  napiim çok sevdim kimi ifadelerini çok içten çok samimi..ama en çok da ATATÜRK’le ilgili olan “ Özür dileriz ATAM biz vatanı koruyamadık “ yazını çok beğendim ,bir ATATÜRK hayranı genç olarak.. Söylenecek o kadar çok söz var ki .. cümlelerin söylenemeyenlerin çoğunu öle güzel ifade etmiş.. Bu arada senin o kadar emek vererek mayıstan bu yana yazıdığın,içini döktüğün,hayatını paylaştığın yazılarını 2 günde okumak bencillikti biliyorum ama o zamanlar blogunla karşılaşmamıştım,2 gün içinde sürükleyici bir kitap gibi J.C.Grange’in kitapları gibi hemencik okuverdim affet 
Aslında daha uzun cümlelerde daha çok anlatırım hiç susmam ama bir yorumu aştı hikaye oldu benimkisi azcık  Son olarak beğendiğim cümlelerini yazarak nokta koysam yazıma..Bu cümlelerin kimisi öle duygu yüklü kimisi öle sade ama anlam yüklüydü ki yazmadan geçemedim 

*Bir gün işten şıkıdım kıyafetlerimle eve dönerken, topukluları çıkarıp yalın ayak vapura binip bir daha geri dönmemek istiyorum!

*Sadece gökyüzü, sadece deniz, sadece sen ve ben, sadece sevgi! Hepsi Bu!
(Bulutsuzluk Özlemi - Tepedeki Çimenlik)

*Bu arada Türk Dil Kurumu'na yeni bir kelime kazandırdım galiba! Rejimikonu! hemen notere onaylatmalıyım. 

*İstersem cümle içinde 4 defa marka diyebiliyorum 

*Laf arasında "burası özgür bir ülke"!!!


*Gerçekten eski dostlar bir başka oluyor. Yenilerle en ufak bir problemde aranızda bir buzlanma oluyor. Tamam yine görüşüyorsun ama o buzlanma aklından hiç çıkmıyor.

*Eskiden daha mı saf severdik, daha mı hoş görülüydük, bilmiyorum???




Bu tarifsiz güzellikteki blogun için içten teşekkürlerimi sunuyorum..
Fiziki anlamda tanışmasak da sıcaklığınla kendine hayran bıraktığın bir takipçin.. 
Sevgiyle kal.. Huzur yüreğinden hiç eksik olmasın..
Selfet..
nur.selfet@gmail.com

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

Tebrikler canım nice 100 lere :) Bende sessiz izleyicinim bayadır :)
Blogum yok ama hergün takip ettiğim bloglardan biri..

nora vintage dedi ki...

blogunu ne zamandir takip ediyorum, nerden buldum hic hatirlamiyorum. ama ben de o yorumsuz takipcilerdenim. hediye istedigim icin degil yazdiklarin hosuma gittigi icin bu sefer yorum yazmadan gecemedim. bizleri de düsünmüs olman hosuma gitti :)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

mail adresimi unutmuşum yazayım :)
cyprus_ozlemm@hotmail.com

L@febesi dedi ki...

merhaba nice 100 lere inşallah :)bende izlemedeyim :)www.laffebesi.blogspot.com benim blogum :) beklerim

Beetle dedi ki...

canim seni takip eden yuz kisiye birden nasil yetiseceksin:)

ben de takip ediyorum ama yenilerdenim tahminen:) daha eskilere gitsin o hediyeler bari:)

mutlulugun hep daha da artar insallah , sen de iyi ki varsin:)

Stil Direktoru dedi ki...

Hediyen samimiyetin kızım senin :) Almış kadar oldum, şu yazın var ya şu yazın harbi delikanlı kızsın ya :) En kralından öpenzi hem de xxlarge :)

Adsız dedi ki...

Takip ettiğimi biliyorsun zaten :)

Doorstepping dedi ki...

Adsız; teşekkür ederim. Bende aynı şekilde uzun süre blog izlediğim için yorumsuz takip edenleri çok iyi anlıyorum :)

Elvancım, çok saol canım. Ben de senin takibindeyim biliyorsun ;)

Unusual; yorumun için çok teşekkürler. İizleyicilerin her geçen gün artması insanı gerçekten çok mutlu ediyor. Darısı başına ;)

Doorstepping dedi ki...

Bu arada burada feci fırtına olduğu için sürekli elektrik ve internet gidiyor. Ondan taksit taksit yazabiliyorum :(

Noracım; Yok yahu o kadar olmaz :D

Allegrandecim; çok düşüncelisin, çok çok teşekkür ederim :D

Beetlejuice; yaşadıklarımı iyi kalplilikle paylaştığın için çok teşekkür edrim. İzmir'le ilgili daha fazla paylaşım yapmaya çalışıcam :)

Defnecim; hediyeden ziyade benden anı olsun diye düşündüm :D

Doorstepping dedi ki...

Yıldızcım; tekip için teşekkürler! Mailinden sana geri döneceğim :)

Yasemincim; çok mersii!.

Madamoda; güzel sözlerin için teşekkür ederim! Mailden geri döneceğim :)

Karabidikcim; çok teşekkürler arkadaşım :)

Aaayce; fotoğraflarda arkadaşını görmen çok enteresan olmuş :) Tamamdır, daha fazla İzmir fotoğrafı ile geri döneceğim, çok teşekkürler :)

Doorstepping dedi ki...

Selfetcim, beni o kadar iyi anlamış ve anlatmışsın ki, yazdıklarını okurken çok duygulandım. Şu küçücük ekrandan, klavyenin tuşları ile böyle gönüllere ulaşabileceğimi asla düşünmezdim.

Blogum sayesinde seni kazandığım için çok mutlu oldum :)

İnşallah kariyerinde istediğin noktalara gelirsin, İK için epey çaba sarf etmek gerekiyor o ayrı, malum insanlar ile işimiz!?!

Zaman ayırıp yazdıklarımı okuduğun için çok teşekkür ederim :)

Bir de son olarak teveccühünüz demek istiyorum ama muhtemelen yanlış yazıyorum :D

Ha bu arada mailden de geri döneceğim ;)

Doorstepping dedi ki...

Anadolu Üniversitesi; sessiz izleyici tabiri çok güzel olmuş ;) Çok teşekkür ederim! Mailinden geri dönüş yapacağım :)

Banu Çiçek; çok naziksin, takipçi olduğun için çok teşekkür ederim. Bu arada Cintemani'yi bilgi dağarcığıma eklediğin için teşekkürler ;)

Lafebesi; iyi dileklerin için teşekkür ederim. İzlemeye aldım seni ;)

Betülcüm; çok mütevazisin vallahi :) Teşekkürler!

Direktörcüm; Herkese yetiyorsun vallahi çok takdir ediyorum seni! Güzel sözlerine XXLarge teşekkürler :D

Kozmocum; bilmez miyim yavrum! Teşekkürler :)

Hatchipu dedi ki...

ince fikirliligin en güzel hediye zaten =)

Doorstepping dedi ki...

Hatchipu; aaa...çok mersi yevrum;)

shamamciyan dedi ki...

hu huuuuuu, ben de burdayımmm gözüm üstündeee :) teşekkürün, bin tane yorum yok diye dırdır eden (ya da benim gibi içlenen :) ) blogcuya bedel. kocamaaaaannnnnnnnnnn muckkkkkkkkkkkkk

Doorstepping dedi ki...

Shamamciyan; çok denk yuuuu! xoxo!

Esra E. dedi ki...

ben yaklasık 1 aydır takip ediyorum 3-4 yorumdan fazla yorumum olmadı :)böylesi tarz sahibi bir insandan hediye almak çok heyecan verici olsa gerek ince fikrin ve nezaketin için teşekkürler.
esraacaa@gmail.com

Doorstepping dedi ki...

Esraca; çok teşekkür ederim, o senin nezaketin :P Mailden geri döneceğim ;)

zarpandit dedi ki...

vuuuu nice yüzüncü yazılara diyorum :D

Doorstepping dedi ki...

ZapandiT, çok teşekkürler :D

Selfet dedi ki...

Süprislerim geldiii :) Hepsine tek kelimeyle bayıldım,hemen denedim :)
Çok teşekkürler :)
Mailden de yazdım,bi ara bakarsın ..
Çok öpüorum :)

Doorstepping dedi ki...

Güle güle kullan Selfetcim! Giydikçe beni hatırla :)

Instagram