Stuven'dan MİM'im var, buyrunz;

Kullandığınız parfüm markası?



En son okuduğunuz ya da okumakta olduğunuz kitap?



En son izlediğiniz film?


 
















Okumaktan zevk aldığınız kitap türü?
'Bunu nasıl yazmış, nerden aklına gelmiş, bu kadar olayı-karakteri nasıl birleştirmiş, yazmak için ne araştırma yapmış' dedirten her tür kitap... 


Vazgeçemediğiniz, beğendiğiniz giyim markanız?
Genelde trendleri ucuza alabileceğim markaları tercih ederim, çünkü çok çabuk giydiklerimden sıkılırım. Bunlar;
















































































Çok nadir pahalı parçalar alırım, evladiyelik ve parasını çıkaracak bir şey olmalı! Mesela yazın aldığım LV çantamın 50'li yaşlarımda bile takabileceğim bir modeli var, sağlamlığı da o kadar sene dayanacağı için ona para verdim, aldım!(Henüz taklidini de görmedim, pek ünlü bir modeli değil) Ama 25-30TL'ya süper çantalarım da var!

Saç ve göz renginiz?
Komple kayfe :) Tabi saçta rengin sınırı yok, her an herşey olabilir :D

Bu mimi Style by T , Stil Direktörü , Hesionka ve Septemberthirteen 'e gönderiyorum. Zamanı olan yapsın diye :D

Doorstepping

10 yorum:

stuven dedi ki...

cevaplara görsel eklemen çok hoş olmuş:)
cevapladığın için teşekkür ederim.

Doorstepping dedi ki...

Stuven'cim; linkleri kontrol ediyordum, seninkini yapamamışım. Şimdi düzelttim. Teşekkürler :)

Hesionka dedi ki...

ilk fırsatta yapacağım canım ^_^ <3

Stil Direktoru dedi ki...

Not alındı cicim mucx

Doorstepping dedi ki...

Hesicim, Direktörcüm; bekliyoruz kızlar :)

noraashira dedi ki...

Parfüm zevklerimiz aynıymış, benimde kullandığım 3 parfümden 2si bu söylediklerin :)

Unknown dedi ki...

Sağol tatlım, fırsat bulduğumda yapıcam(=

Doorstepping dedi ki...

Noracım; 2si de çok hafif ve spor parfümler. Zevkler aynıymış hakikaten :) Yoksa 3.sü de Hugo Boss mu? :D

noraashira dedi ki...

3.sü Elizabeth Arden Green tea :)

yasemin dedi ki...

teşekkürler, en kısa zamanda yapıcam;)

Instagram