Yazın Sandalet, Kışın Yağmur Çizmeleri



Ne kadar bir şeydir bu yağmur çizmeleri!
İlkini herhalde 3,5 sene olmuştur Deriden'den almıştım. DKNY gri üstüne çiçekli!
Giydiğimde herkes uzaylıymışım gibi bakardı. Şimdi ise her renkte, uzun-kısa, ince-kalın, kumaş detaylı, sade, çiçekli, benekli...bir sürü var.
Bu iş, geçen gün Onitsuka ile igili yazdığım yazıya benziyor. Gerçekten seven herkeste olsa da yine de giyecek, ya da bazıları herkeste olduğu için giymeyecek.

Krem t-shirt : Stradivarius
Sütlü kahve t-shirt : Bershka
Kot :  Bershka
Çizme : Yargıcı  - Annem aldı. Bu arada annem kendine alırken bana da aldı. Bazen benden daha spor giyiniyor, çok tatlı :D

Doorstepping

5 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de yağmur çizmelerine her zaman önyargılı bakanlardanım 3-4 senedir, ama eşim ugg ve wellies giyme meraklısı bi erkek:)
yakışır da yani!
ddm ben de hesaplı bi tane bulayım alayım, yargıcı'ya bi girdim en büyük numarası 40:( biliyordum zaten, unisex model bişi olsa da numarasını bulamayacağımı.
çok yakışmış canım, güle güle giy.

Esra E. dedi ki...

çok uyumlu harika olmuş :)
güle güle giyin anne-kız

defne dedi ki...

doorstepping bak ne kadar şahane olmuşsun şu kotunla, alttaki 90lar pantolonu çook da rahat olsa da giyme noolur ;) muck

Doorstepping dedi ki...

Seda; Eşine bravo vallahi, giyimine epey düşkün demekki:)
Düşünüyorum da erkekler için olanını hiç görmedim. Bir yerlerde bulrsam haber veririm ;)

€s®ac@;Teşekkür ederiz, çok :D

Defnecim; Merci! O kadar rahat ki anlatamam. Dur sana başka bir kombin yapayım kısa zaman da, belki o zaman beğenirsin ;)

defne dedi ki...

tamam ;)

Instagram