En Şık Omuzlar ve Şirin Bir Hobi


3-5 gündür blog konusunda sıkıntılar yaşıyorum. Malum fırtına-yağmur bir elektrik kesiliyor, bir telefon hattı zayıflıyor, doğru düzgün internete giremedim. TV'de görmüşsünüzdür belki,  İzmir'deki fırtınada çıkan hortumda güvenlik klübesi kopan site bizimkisi, düşünün artık!

Neyse, Diane Kruger'ın giydiği Jason Wu imzalı bu elbise, benim 'omuz açısından' favorilerimden, hatta güzel bir DIY fikri. Askılı bir elbiseye kolayca uygulanablecek bir görünümü var. En azından ben zamanım olunca deneyeceğim, bu arada yapan olursa haber versin :)

Bu arada fotoyu google'da ararken çok enteresan bir bloga denk geldim; Little Paper Dresses.
Blogun sahibi, Jamie McCarthy isimli bir üniversite öğrencisi, hobi olarak beğendiği kıyafetlerin renkli kağıt, kurdela, incik-boncukla minyatürünü yapıyor. Bir bakın isterseniz!


Doorstepping

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım seni mimledim. Sayfama lütfen:))

Doorstepping dedi ki...

Geldim :D

Zeynep'in Evi dedi ki...

bu omuz detaylı kıyfafetler cidden çok şık!

Jamie McCarthy dedi ki...

Hi, thanks for the link and comment! You have a very cool blog - I love all the pictures of clothes.

Unknown dedi ki...

tasarımda sınır yok gerçekten!

Stil Direktoru dedi ki...

İnanılmaz güzel fikir zıpladım hemen mucx

Styleseeking Zurich dedi ki...

Elbise gercekten cok sik ve su minyatürlere bayildim!

Nesli

Doorstepping dedi ki...

Zeynepcim, eskiden olsa yüzüne bakmazdık di mi? Şimdi bayılıyoruz.

Jamie, thanks a lot! :D

Moda(e)ratör; küçüğüne-büyüğüne tasarım :))

Direktörcüm; bi yapta öğrenelim nasıl olucak hakkaten ;)

Neslicim; sitesine bak daha neler var, inanamazsın!

Instagram