RIX'in Ablası - I AM



Dün bahsettiğim Rix'in ablası dediğim marka da I AM'di. Ablası olarak tanımlamamın nedeni Rix'e göre biraz daha şık!
Rix'ten farkı sadece bun değil, ürün yelpazesi de daha geniş. Yüzük, küpe gibi aksesuarların dışında yaka iğnesi, toka, şal, eldiven, çanta, cüzdan gibi aksesuarlar da var.

En önemli özelliğine gelince kendine ait bir mağazası var. Şimdilik Türkiye'de sadece İstanbul Forum'da. Yetkililerden aldığım bilgiye göre bu mağazanın potansiyeline göre yeni mağazalar da eklenecekmiş.

Fotoğrafta gördüğünüz gül, hem yaka iğnesi hem de saç tokası! Arka kısmında iki işlevi de görecek parçaları var. Yani 1 akssuar 2 fonksiyon süper!

Ayrıca görünüm bakımından beyaz t-shirt'ü bile şıklaştıracak kalitede! Tam hatırlayamıyorum ama fiyatı da 10-14TL civarındaydı

Not: Fotoları yüklerken saçma bir hata oluştu ve diğerleri silindi. En kısa sürede tekrar fotoğraflayıp onları da ekleyeceğim.

Doorstepping

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende bir yüzük aksesuarlar bölümüne ekledim yüzük begeneceğini düşünüyorum bakabilirsin. Orjinal şeyleri sevdigin bir gerçek!

Stil Direktoru dedi ki...

Hay allah bekliyorum devamını canım. Bu arada yorumlara gir ayarlardan pop up sayfa olanı seç o zaman bizler daha kolay yorum yazarız, seninkisi aşağı katıklaştırılmış olan ok :)

shamamciyan dedi ki...

a bunun yüzük olanı (veya bu yüzükse eğer bunun aynısı :)) claires'de vardı, dün gördüm :))

Doorstepping dedi ki...

Moderatör; hemen bakıyorum :)

Direktörcüm; pop-up'ı yaptım teşekürler ;)

Shamamciyan; Bu avuç içi büyüklüğünde bir broş. Siyah güllü bir yüzük Bershka'dan almıştım. Ama senin gördüğün buna benziyorsa güzel takım olur. Hemen Claire's e bakılacak :D

shamamciyan dedi ki...

ben de senin gri oxxo pantolondan hemen alıp senin gibi oxx larla giydim heyooo tenkuuuu :)

Doorstepping dedi ki...

Shamamciyan; çok sevindim! Güle güle kullan :)

Instagram