Hesionka'dan Harajuku Lovers





Hesicim ilkini yaptığında ayılıp bayılmıştım ama kısmet olmamıştı. Sonunda Harajuku Lovers Clutch'ıma kavuştum.

Bu sırada başka bir şeye daha hayran oldum, o da; gösterilen özen! Yukarıda görmüş olduğunuz benekli , paketin kendisi olmaktadır. İçinden çıkan çanta ise şeffaf bir paketin içinde yer almaktadır. Ve çantanın tokasında "Mini Hesi" logolu bir etiket bulunmaktadır. Bu ne özen, uğraş, el emeği, göz nuru...Hayran kaldım. Bir de içiden süpriz broş çıkmaz mı, koma :D

Tekrar teşekkür ediyorum, ellerine sağlık!!!

Doorstepping

5 yorum:

Hesionka dedi ki...

ayyyy canım benim :D
beğenmene çooook sevindiiiim <3 <3 güle güle kullan ^_^

ceydabural dedi ki...

iyi günlerde kullan çok güzel :)

Unknown dedi ki...

Çook güzel, güzel günlerde kullan tatlım(=
Benimde Hesionka Clutchım olcak hihi(=

Beetle dedi ki...

gule gule kullan bize de kismet olur insallah almak:)

Doorstepping dedi ki...

Hesicim, tekrar eline sağlık, yeni cicilerinin de takibindeyim;)

Fotoğraf penceresinden; teşekkür ederim, daha iyisi sizlere :)

T, teşekkür ederim. Çok sevindim, sen de güle güle kullan.

Betül; teşekkürler, inşallah canım :)

Instagram