Mutfakda Deprem Var - 1


5 senelik evli bir insan olarak hala yemek yapamıyor olmak benim kara lekem! Ancak bu iş evlendikten sonra hele de çalışıyorsan öğrenilmiyormuş, ben onu anladım. Zaten akşamın bir vaktinde geliyorsun, nerden öğreneceksin?
Aç yemek kitabını bir de malzemeler tam olsun, bu bile mucize!

Geçenlerde annem bir yemek dergisi getirmişti bana, içinden bir tarif seçtik, malzemeler yine her zamanki gibi tam değildi ama kendimize güvenimiz yüksekti. Ortaya bunlar çıktı :)

Doorstepping

8 yorum:

Selfet dedi ki...

Bence browniler çok lessetli görünüoo :) hımhıhmmm :)

Doorstepping dedi ki...

Selfetcim, lezzetli görünür tabi, onları annem yaptı ;)

stuven dedi ki...

fotoğrafa bakınca gözlerim direk browniye takıldı:) güzel olmuşlar. ellerinize sağlık...

Doorstepping dedi ki...

Stuven, lezzetli olan şey fotoğrafından belli oluyor demekki :)

Hesionka dedi ki...

offf resimler beni benden aldı ya o_O
harika gözüküyorlar tatlım
napiim ben de gofret yiyim bari *snif*

Doorstepping dedi ki...

Hesi, seninkilerin yanında benim eziklerimin alfı bile olmaz!
Bunlar deneme turları, seninkiler için daha 40 fırın var!

vintage peony dedi ki...

hakkat çok güzel görünüolar ımmmm :)

Doorstepping dedi ki...

Vintagepeony, çok çok merci!

Instagram