Onitsuka Tiger gırrrrr!!!!


Çok tarzım olmamasına rağmen(nedeni aşağıda), yakınlarda gittiğim bir spor mağazasında 1-2 modelini beğendiğim Onitsuka'yı bugün web'de araştırdım. Ve bu reklamlarını buldum.  Reklamlara öldüm bayıldım ancak ayakkabılara değil!

Oysa ki bir markanın sadece Japon olmasının bile ayılıp bayılmama neden olacağını zannederdim, ama uymadı mı uymuyormuş işte ;)

Aslında eskiden beğenirdim, tabi o zaman sadece yabancı kliplerde görebiliyordum, ancak şu anda 10 kişiden 7'sinin ayağında(özellikle de erkeklerin) orjinalini de çakmasını da gördüğüm için baydı herhalde?!? Keşke baymasaydı :( Artık ben de sadece reklamlarına bayılırım :))

Nike'ın "Cortez"leri de bir ara böyleydi. Çıkar çıkmaz bizim tayfa hemen almıştı. Çok değil 6 ay sonra alakalı alakasız herkesin ayağındaydı. Napalım gerçekten tarzı olduğu için giyen de var, moda olduğu için giyende! Moda böyle bir şey işte!


Doorstepping

6 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

tipini beğenmemene bir şey diyemem ama seni temin ederim ki hayatımda gidiğim en rahat spor ayakkabı tiger. bundan sonra başka ayakkabı alacağımı sanmıyorum. hafifliği ile meşhur new balancelarım bile onitsukanın yanında rahatsız kalıyor.

Doorstepping dedi ki...

Evet evet, rahatlığını biliyorum. Arkadaşlarımda var. Onlar da aynı şeyi söylüyor. Bir daha başka spor ayakkabı almam diye.
Yazımda da dediğim gibi tipini ezelden beri beğeniyorum, sadece çok fazla olmasından rahatsızım.

Oxs'lar içinde aynı şey geçerli. Hem taş gibi hem de dünya rahatı. Seneler önce almıştım, hala giyiyorum ama şu an taklitleri bile o kadar çok ki! Ama var olduğu için ve çook rahat olduğu için hala ayağımdan çıkartamıyorum.

Stil Direktoru dedi ki...

Moda dediğimiz şey bu işte bende Ugglardan nefret edenlerdenim bebek, bu arada yorumları pop up yapsana daha kolay yorum yazarız

Doorstepping dedi ki...

Pop up nasıl yapılıyor? Kolaysa hemen yaparım :)

vintage peony dedi ki...

neymiş hakkaten bu pop up
bizde yapalım güzel bişise :))
yorum yazmayı kolaylaştıran bişi olsa gerek..

KokoSh dedi ki...

çok rahat olduğunu söylüyor giyen arakdaşlarım.ama bnde sevmiyorum nedensee.

Instagram