Galiba İstediğim Gibi Bir Hayata Geçiş Yapıyorum...


Evet, inşallah, en azından önümüzdeki hafta için durum böyle...

Son 1 senedir kendim için kurduğum hayalim şöyleydi;

* Sabah 09:00 - akşam 18:00 mesaisi dışında bir işe sahip olmak(çünkü genelde bu saatlerinde üstünde çalışılıyor ve sonunda çalışmak için yaşar hale geliyorsun)

* Son 3 senedir yaptığım eğitimcilik kariyerimi bir yere bağlı olmadan yapabilmek. (İşletmelere verilen eğitimler) (İK okudum ve ilk mezun olduğumdan beri aslında yapmak istediğim, İK'nın eğitimcilik alanında kariyer yapmaktı.)

* Hobilerime de zaman ayırabileceğim bir çalışma ortamına sahip olmak.

Şimdi yavaş yavaş bu hayallerim gerçekleşmeye başladı;

+ Uzun çalışma saatleri olan işimden ayrıldım.

+ Ayrıldığım işyerime haftaya cumartesi dışarıdan eğitim vermeye gidiyorum. Salı günü bir Leo Klübü'ne Zaman Yönetimi eğitimi vermeye gidiyorum.

+ Ortaokul yıllarında başladığım yelken sporuna yakın bir iş ortamım var. Hobim işim oldu denebilir.

+ İyi bir fotoğraf makinası almıştım, doğru düzgün kullanabilmek için kursuna gitmiştim. Şimdi pratik yapabiliyorum.

+ Okumak istediğim kitapları çok geç kalmadan okuyabiliyorum.

+ Evim ve ailem ile ilgilenebiliyorum.

+ Bloguma zaman ayırabiliyorum. Benim için çok önemli çünkü bana özgürlük sağlıyor. Kendi küçük ülkem gibi... İstediğimi zaman, istediğimi yazıyorum, çekiyorum koyuyorum. Kimseye neyi neden yaptığımın hesabını vermiyorum. Canım ne isterse onu yazıyorum :)

+ Hayatım boyunca arkadaşlarım neyi nerden aldığımı sorarlardı, ya da bir şeyler almak istediklerinde nerede bulabileceklerini bana sorarlardı. Bu blogta bunu da gerçekleştirebiliyorum.

+ Üniversite yıllarımda mayomu veya elbisemi bozup bikini yapardım. Atkılar örerdim. Henüz beceri kısmına geçiş yapamadım ama çok yakında ufak tefek başlayabileceğimi hissediyorum.

+ 5 yıllık evliyim, çalışmaktan yemek yapmayı öğrenemedim. Şu anda yemek kitaplarını inceliyorum, pratiğe geçmek üzereyim ;)

- Hala 08:30-18:30 arası çalışıyorum. Ama kendi işimiz olduğu için çok dert etmiyorum. Kurmaya çalıştığım iş internet bazlı olduğu için bir kaç ay sonra evden de çalışabileceğimi umuyorum. İşler ters gitmezse tabi!

İşte böyle...Hayat bakışımı değiştirmeye çalışıyorum. Çok olumsuzdum, olumlu düşünmeye çalışıyorum. Pek çok kişisel gelişim kitaplarında yer alan "Olumlu Düşün, Başına İyi Şeyler Gelsin" söylemi gerçek galiba. Her şey iyiye gidiyor.

Not: Sigorta reklamındaki gibi sadece düşünmek yetmez tabi! Eğitimci olabilmek için çok çaba sarf ettim. Çoğunun yaşı senden büyük olan insanlara kendini dinletmek, saygıyı oluşturmak hiç de kolay değil!
"Hobim işim oldu" lafı çok cazip görülebilir ama bunun için büyük kararlar verdim. 4 sene okuduğum, 7-8 sene deneyim sahibi olduğum kariyerimi durdurdum. Çalıştığım büyük ve uluslararası şirketten istifa ettim.     

Çok ciddi bir yazı oldu biraz da geyik;

Krem t-shirt : Stradivarius
Gri t-shirt : BosPa (10TL, sadece yanında küçük bir söküğü vardı. Diktim bitti, züpper!)
Kot : Pull & Bear
Bot : Stradivarius


Doorstepping

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaaa çok güzel giyiniyorsun, bu üstündekinden ben de istiyorum meselaağğ!!

Stil Direktoru dedi ki...

inşallah istediğin her şey olur tatlım. hobilerinede daha çok zaman ayırırsın ve o bluzun güzelliği nedir öyle :)

Stil Direktoru dedi ki...

İş için bol şans canım, yine cici olmuşsun

Unknown dedi ki...

Üzerindeki taytla daha hoş durur gibi geldi!İşlemesi çok güzel

Doorstepping dedi ki...

Kozmo; çok teşekkür ederim, biraz pazarı karıştırman gerekiyor canım. Aynısından bulursam haber veririm.

Direktörcüm; inşallah canım ya :) Pazar genimetlerinden kendileri ;)

Modera(e)tör; evet taytla güzel olur fekat bluz çok uzun değil ise tayt giyemiyorum maalesef. Malum fazlalıklar:(

Unknown dedi ki...

cnm aynı bluzun siyahı var ben de de.umarım tüm dileklerin gercek olurr

Doorstepping dedi ki...

Özgecim; çok teşekkür ederim. Siyahını görmemiştim. Deseni çok hoşuma gidiyor; kokoş bir kızılderili gibi :)))

defne dedi ki...

seni çok takdir ettim gerçekten, hayal etmekle kalmamış, adım adım yaklaşmışsın isteklerine, maşallah :)

elfeyp dedi ki...

Bospayı gördüm atladım hemen :))
İşleriniz rast gitsin, takipteyim artık :)

Doorstepping dedi ki...

Defnecim, teşekkür ederim. Daha iyisi sizlere inşallah :)

Elfeyp; teşekkür ederim, her zaman beklerim ;)

tuguna dedi ki...

Ustundekinden bende de var. H&mM kendisi:)

Doorstepping dedi ki...

Tuguna; ben de merak ediyordum. Etiketini kökünden kesmişler, anlayamamıştım ne olduğunu :)

Instagram