Ne zor MİM'miş bu?!?



Elvancım beni MİM'lemiş! Çok derin bir MİM, zorlandım doğrusu yanıtlarken :)

Bu vesile ile Karpuz'a manşetten yer vereyim istedim!!!

Sizi en çok üzecek olay: Yakınlarımın kaybı :(((

Nerede yaşamak isterdiniz? Burada! İZMİR! 1 senedir şehir dışındayız(Karşıyaka'ya 20dk), buna ilaveten tekrar Bostanlı'da bir evimiz olsa fena olmaz! Kışın akşam bir şeyler yapınca eve dönmek zor geliyor. Allah gözünü doyursun!

Yaşayabileceğiniz en mutlu an: Tüm sevdiklerimin sağlıklı ve mutlu olduğunu bildiğim her an

Hangi hataları hoşgörüyle karşılayabilirsiniz? Bilinçsiz olanları

En sevdiğiniz erkek karakter: Bruce Willis(Mavi Ay'daki hali), şimdi izlesem eminim kusarım ama gözümü açtım Onu gördüm :P (Nihal sendromu)

Tarihteki favori kahramanlarınız: Tabiki de Mustafa Kemal Atatürk

Gerçek hayattaki favori kahramanınız: Gerçek hayatta yok ya, ben bu soruya Süperman diycem! Hıh!

En sevdiğiniz ressam: Salvador Dali; çünkü deli, Burhan Doğançay ve Mehmet Uygun

En sevdiğiniz müzisyen : Kerem Görsev, Jehan Barbur, Yasemin Mori

Bir erkekte en çok beğendiğiniz özellik: Dürüstlük

Bir kadında en çok beğendiğiniz özellik: Dürüstlük

En sevdiğiniz erdem: Erdem kim? :)))

Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş: Eğitimcilik

Kimin yerinde olmak isterdiniz? Düşündüm de kimseyi bulamadım. İstediği zaman istediği ülke ve şehire gidebilen birini biliyorsanız o olabilir. Sabah İzmir, yarım saat sonra İstanbul, öğlen Santorini, akşam Paris, gece Amsterdam mesela :D

Arkadaşlarınızda hangi özelliklerin olmasını isterdiniz? Dürüstlük.
Dürüstlük, her şeyin başı!!! Doğruyu söyle, ciğerimi ye diye boşuna söylememişler herhalde :)

Kendinizde gördüğünüz en temel eksiklik? Üşengeçlik, Farkında(sız)lık... gibi tuhaf şeyler :)

Hayatınızın en büyük şanssızlığı? Babamı 13 yaşımda kaybetmiş olmak :( En büyük şansım da ANNEM :)

En sevdiğiniz renk: Yeşil

En sevdiğiniz çiçek: Nergis'in kokusu

En sevdiğiniz kuş: Ah benim Bıcır'ım! Kaf Kaf çekerdi, inanılmaz bir kuştu!

En sevdiğiniz yazar: Isaac Asimov, Harlan Coben, Jean C. Grange, Dan Brown, Orhan Pamuk(fikirlerini sevmesemde kitaplarını severim, ondan maddi olarak destek vermemek için kitaplarını eski kitapçıdan alırım), Hakan Günday'ı da severim ama son kitaplarında sapıtttı, zevki kaçtı:(  Hii! Ahmet Ümit'i unuttum!

Tarihte en sevmediğiniz karakter: Pislik Hitler ve tayfası

En sevdiğiniz şair: Şiir sevmem, ne söyliyceksen direk söyle kardeşim, ne ağdalı ağdalı konuşuyorsun! Bak sinirlendim :(

En çok isteyeceğiniz özellik: Polyannacılık

Nasıl ölmek isterdiniz? Gözüm arkada kalmadan, kimseyi üzmeden :(

Hayattaki sloganınız? Yok, bi bulsam herşey çok güzel olacak!

Şu anki ruh haliniz? Biraz karışık, sürekli sinirlenip kendimi mutsuz ediyorum, gereksiz yere! Geçicek inşallah!

Doorstepping

14 yorum:

Griffith dedi ki...

Kurbağadan korkan arkadaş bu arkadaş galiba.:)

Esra E. dedi ki...

kimseyi üzmeyen ölüm mümkünse bana da :)

kaf kafı şimdi anlayamaz ki izmirli olmayanlar renk uyumuna kadar da süper olmuş hani:)

ksk ya 20 dakika olan yer sanırım menemen civarları inş. gönlüne göre bir eve yerleşirsiniz:)

eğitimcilik derken meslek nedir?

çok soru sordum :P

Doorstepping dedi ki...

Griffith; ta kendisi! Havlar, hırlar, biri üstüne yürürse kaçar :) Böyle bir şahsiyet! Allah'tan görünüşü öyle değil!

Esraca; hani hastalığa yakalanır insanda, ölünce kurtuldu, acı çekiyordu derler ya. İşte o zaman insanlar daha az üzülüyor gibi geliyor :(

Anlayana ;)

Yok o kadar değil ama Menemen'e gitmiş kadar süre geçiyor. Yarı yoldan denize doğru sapıyorsun, 10 dk denize doğru gidiyosun!

Yetişkin eğitimi diyebiliriz. Şirketlere ve çalışanlara verilen eğitimlerden.

Yok yahu :D

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

senin bu mim yazını okuyunca kendimi çok tuhaf hissettim. kim neden böyle sorular sorarak böyle bir furya başlatmış acaba çaktırmadan anket yapıyorda kimsenin ruhumu duymuyor.

ps. headera rorschach istiyorum.

Suspusningi dedi ki...

Şiir kısmına kesinlikle katılıyorum. Ya ben çok odunum ya da insanlar çok duygusal hisli vs...

Doorstepping dedi ki...

Sürüden arılan koyun; benim işime geliyor ya, günlük hayatın koşturmacası içinde düşünmediğim şeyleri bu sayede 'Ulan ne acaba?'diye düşünüyorum. Mesela Farkında(sız)lık böyle çıktı. Meğerse koşturmacadan farkında olmadan yaşıyormuşum hayatı :)

Suspicious ninja girl; ayıp olur molur düşünmeden yaptım bu açıklamayı, pişman değilim! (bir elimle yüzümü kapatıp, diğer elimle zafer işareti yapıyorum)
:))))

Doorstepping dedi ki...

Sürüden ayrılan koyun; söylemeyi unuttum, bannerı değiştirme çalışmaları içindeydim zaten, içinde Rorschach'da olacak ;)

stuven dedi ki...

bu mim gerçekten zormuş. öyle hemen pat diye cevap veremiyor insan.

Adsız dedi ki...

Tatlım bu zor ve uzun mimi beni kırmayıp cevaplandın ya süpersinn... Thanks a lot sweety!
PS: Karpuza bayıldım. Fotoda acaip, kendinden emin çıkmış.

Doorstepping dedi ki...

Stuven; gel sen ne çektiğimi bir de bana sor :)

Elvancım; ne demek! Karpuz adına da teşekkürler :)

vintage peony dedi ki...

ya şu karpuz ne tatlı bişey öylee :)

Doorstepping dedi ki...

Vintagepeony; sorma, her yere burnunu sokuyor, kuyruk şeklinde dolaşıyoruz sürekli :D

Unknown dedi ki...

Onun o suratını mıncırmak istedim ben şu an :)

Doorstepping dedi ki...

Cadıcım, onun surat komple esniyo biliyor musun! Mıncırılması hakikaten çok en zevkli :)

Instagram