Enseler Uzamış :)



Kendi fotoğrafını çekmeminin en güzel yanı, dışardan bir göz ile kendini görmek galiba! Mesela ben bu resimden fark ettim ki; Enseler uzamış!!! 'Ense tıraşım gelmiş' de  diyebiliriz. Bir işlerden kafamı kaldırabilirsem kırptırtayım bari :)

Daha önce de dediğim gibi kendi işinde çalışmanın en rahat yanı kıyafet. Bugün elime geçeni giydim, çıktım! Ohhhh!

Gömlek - Bershka
Tayt - da!
Saat - Casio
Yağmur Çizmeleri - Jeponya!

Bu arada Karpuz da şöhret olmak için sürekli kadraja giriyor :)

Doorstepping

6 yorum:

Hesionka dedi ki...

gömlek süpermiş!
hihii ben de daha dün kestirdim ensemi :D oh açıldı ense, lol!

stuven dedi ki...

şimdi bunu okuyunca uzamış olan saçlarımı kestirmenin zamanı gelmiş anladım:)

LoLLa dedi ki...

olamaz gitti senin yuzunden benim yarın ki sunum ;))))
eheue hayirrr hepsini okumadan kalkmicam sekerim pc basindan ;)

kissesssss .)

Doorstepping dedi ki...

Hesii; ha şöyle buz gibi havayı hissedelim şöyle ensede :)))

Stuven; hadi herkes traşa!

Lolla; hayıırrr, git sunumunu yap, sonra saydırırsın valla yarın, kulaklarım çınlar feci :)))

Unknown dedi ki...

Ben Karpuz'u da görmek istiyorum, mahsuru yok :))

Doorstepping dedi ki...

Cadıcım o zaman hemen bi büyük foto koyayım oğlumdan ;)

Instagram