Çok Eğlenceli - Çok Fonksiyonlu


Hayatım boyunca birden fazla fonksiyona sahip her türlü eşyaya hayran olmuşumdur ve tepe tepe kullanmışımdır.
Bu markayı da görünce paylaşmadan edemedim.

Nat-2'unun tasarımı olan bu ayakkabı seti 4 ayrı şekilde giyilebiliyor. İsterseniz uzun bot, isterseniz kısa bot, isterseniz ayakkabı ve hatta terlik olarak bile! Ve bu işlemi sadece fermuar ile yapıyorsunuz! Satın alacağınız paketten fotoğrafın ortasında görmüş olduğunuz fermuarlı parçalar çıkıyor. Nasıl giymek istediğiniz size kalıyor.

Doorstepping

5 yorum:

Unknown dedi ki...

süper süperler ya!


ben bir sitede terliklergörmüştüm taban aynı üstünü değiştire değiştire kullanabiliyorsun şeklinde nasıl kaydetmedim yanarım yanarım ona yanarım!

pinksatellite dedi ki...

süpermiş hakkaten, bayıldım

stuven dedi ki...

birden fazla şekilde kullanılan kıyafetleri biliyorum ama bunu ilk defa gördüm. müthiş bir şey bu. paylaşım için teşekkürler.

Hatchipu dedi ki...

e süpermis bu. hic görmemistim böylede. ilgiiiiinc =)

güzel blogun var bu arada.

Doorstepping dedi ki...

Moda(e)ratör; evet terliklerini de biliyorum, resmen icat!

Pinksatellite; tarzlarına ben de bayıldım :)

Stuven; aslında ticari kaygıya ne kadar ters değil mi? :)

Hatchipu; Teşekkür ederim!

Instagram