Sağlıklı Yaşam Pörtledi

İşten ayrılma kutlamaları, İstanbul seyahati derken Sağlıklı Yaşam feci pörtledi. 2 gündür dönüş yapmaya çalışıyorum. Yine 58,8lere çıktım. Offf.... Çok sıkılıyorum.

Yemesem sıkılıyorum, yesem sıkılıyorum.... İmdatttt!!!

02.12.09 Çrş
Kilo : 58,5
Sabah : çay
Ara : Elma
Öğle : Brokoli, yaprak sarması, salata
Ara : Az yağlı süt, orta türk kahvesi
Akşam : Yüklü bir miktar ayçekirdeği

03.12.09 Prş

Kilo : 57,7
Spor : 20dk yürüyüş
Sabah : Peynir, domates, salatalık
Öğle : Brokoli, karnıbahar, peynir
Ara : Yeşil çay, kırmızı elma, 1 lt su
İkindi : Kaşar-sucuk ayvalık tostu, ayran (Öğlen azıcık yersen olucağı bu!!!)
Akşam : Balık, salata, çiğ köfte (Batı-Doğu Sentezi :D)
Ara : Tavukgöğsğ-kazandibi (Ah Özsüt ah! Yaktın beni!)

05.12.09 Cuma

Kilo : 58,8
Sabah : Elma
10:00 : Peynir, domates, salatalık
Öğle : Z.yağlı taze fasulye
Ara : Halley, d.kola
Ara : Elma
Akşam :  Z.yağlı taze fasulye, ıspanak, yoğurt

Doorstepping

6 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok hoş, aynı kilodayız canım bende takıldım geri gidemiyorum:)

Doorstepping dedi ki...

Peki ne olcak? 2 sabahtır zorla kendimi kaldırıp yürüyüş yapmaya çalışıyorum! Faydası olursa?

Mrs Baros dedi ki...

ah tek değilmişim...
son 2 haftadır kendime hep söz verdim yarın diyete başlayacağım diye ama tamamen yalan oldu, üstüne kilo da aldım.
umarım hepimiz gaza geliriz de istediğimiz kiloya erişiriz

Doorstepping dedi ki...

Mrs.Baros; ben bu yazma işini iyi bulmuştum, nasıl yazacağım diye utanıp yemiyordum. Sonra yazıp, bahaneleri de yanına yazınca feci patladı!

BosandaSemeriniY dedi ki...

Hiiic uzulmeyin. Cok guzel bir fiziginiz var bence. Kilonuz hic siritmiyor uzerinizde.
Aaaah ah! Kendimi 58 olarak gorebilcek miyim acabola ben?

Doorstepping dedi ki...

"Yiyemediklerimin değil, giyemediklerimin derdindeyim" lafı çok komikmiş! Trajikomik bir gerçek hatta! Teşekkür ederim, hep birlikte bu iş için çaba sarf etmemiz gerekiyor! Bu da çok zor! Ühü...

Instagram