Omuzumu Çek Canım...


Geçen Cuma akşamı arkadaşımızın doğum gününü kutlamak için Bistrom'daydık. İzmir'de fırtınanın 2. ve en şiddetli günüydü. Ortadaki fotodan da görebileceğiniz gibi ağaçlar savrulmaktan yamuldular. Aynı şekilde trafik levhaları da. Bistrom ekibi de dışarıyı zaptetmek için bayağı uğraştı.

Dışarıda bunlar olurken içeride sıcakcık oturmak çok keyifliydi,. Her zamanki gibi lezetli yemekler,sıcak bir ortam ve bol eğlence!

Yine anı kaydetmek için şak şuk fotoğraf çekerken omuzumu çekmemek ayıp olurdu. Gerçi durumu arkadaşlarıma anlatmam biraz zor oldu. Zira kimse blogumdan haberdar değil :)

-Şu omuzumun süsünü çeker misin canım?
- Neyi?
- Omuzumu yahu, vatkamı! Dur yüzüm alma! Sadece şurayı çek!
Sonuç : Eblek bir suratla omuzuna bakan ben! Neyse kestim biçtim, yine de omuzumu koydum. Malum o kadar para verdik di mi? (Parası için bakınız!)

Doorstepping

19 yorum:

stuven dedi ki...

arkadaşına nice mutlu yıllar. köpüklü kahve gözümden kaçmadı:))

Adsız dedi ki...

:)) malum çok para vermişsin... Ama süper yaa, çok trendy o paraya..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yaa hep önünden geçtiğim ama yeri kötü buranın da diyip durduğum bi yer. iyi mi? deniz görmüyor ama yemekleri ya da ortamı falan mı güzel? merak ettim. ayrıca beyoğlu ganimetlerinin hepsi harika, bu da öle! bende de bunun kazak olanı var ama sicim payet, zara. pek seviyorum kendisini:)

defne dedi ki...

:)

bistrom neredee? ben de gideyim şu peynir tabağı için ;)

Doorstepping dedi ki...

Stuvencım; teşekkürler. Alkol giderici, gecenin finish'i :)))

Elvancım; sorma ;) Ucuz etin yahnisi güzel olur ;

Sedacım; Bir akşam uğra, cool bir yer! (cool:cümle içinde ilk defa kullanıyorum :D)Benim gibi ayarsız yiyen biri için porsiyonlar çok fazla değil ama hepsi çok leziz!
Güle güle giy sen de :)

Doorstepping dedi ki...

Defnecim; Alsancak yönünden gelirken, Cumhuriyet Meydanı'na çıkmadan hemen sağda. Karşı çaprazında Akbank var! Ben biraz tabağa uzak kaldım, benim de içimde kaldı :(

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

deniz görmüyor ama di mi, doğru biliyorum?

Doorstepping dedi ki...

Evet görmüyor :( 2.Kordon'da!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

arada swissotel'de toplantım oluyor, bakayım bari bistrom'a:) teşekkür ederim canım!

Duygu dedi ki...

Çok cici bir blog!Aynı bluzu geçen hafta beyoğlu iş merkezinde gördüm ve almakla almamak arasında gidip geldim,evde o kadar vatkalı bluz olduki koleksiyoner oldum nerdeyse:))Ve fakat sende görünce keşke alsaydım diyorum,fazla vatka göz çıkarmaz hihih:)

Hesionka dedi ki...

ahhaha süpermiş :D

bizim de aralık ayları doğumgünü açısından çok verimli geçiyor yahu :D
yarın bir doğumgünü haftasonu başka bir tane... :D

Doorstepping dedi ki...

Duygucum; bu vatkalı bluzlarla çocuklarımza 20 sene sonra ne diyeceğiz bilemiyorum :) Ben anneminkilerle hep dalga geçerdim :D

Hesi; teker teker doğsunlar kardeşim, para dayanmıyor valla ;)

Loreathan dedi ki...

Off topic ama mimlendiniz efenim :)

http://loreathan.blogspot.com/2009/12/mim-2010-ne-getirsin.html

Doorstepping dedi ki...

Loreathan, hemen bloguna uçuyorum. Denk yu!

LoLLa dedi ki...

eheueheue :)
şık çook şık,
sen çok şıksın
blogun çok şık
ustelik Izmir'imdensinnnn .)

kissesss .)

Unknown dedi ki...

bu arkadaşların blogdan haberi olmama durumu bikaç gün öncesine kadar benim içinde geçerliydi derken birileri öğrendi sonra diğerleri sonra diğerleri:) Herkes nası yani diyip bi anlam veremiyorlar yaptığım şeye:)

Bluz çok güzelmiş o kadar ucuzsa yapmanın bi anlamı yok gidip almak en kolayıı:) Diğer aldıklarında çok güzelmiş görmemiştim:)

Sevgiler

zeynepin sesi dedi ki...

omuz güzel olmuş :)

Doorstepping dedi ki...

Lolla; çok çok merci! Her zaman beklerim ;)

Cindrella; çorap söküğü gibi;) Çok teşekkür ederim!

Zeynepcim; :D

Nerwen dedi ki...

Parası için bkz deyince kendi mi yaptı ki dedim ama tutturamamışım :) O zaman kendim mi yapsam ki? :)

Instagram