Sağlıklı Yaşam Gün: 3 - 4

Gün : 3 - Cumartesi
Kilo: 57,4
Sabah : 1/2 lt su, 1/4 gevrek, 1 parça peynir, çay
Ara : Ihlamur, Karışık çay (özellikle bağırsak sis. düzenliyor), 1/2 lt.su
Öğle : Niçoise Salata, fesleğenli ayran
17:30 : 1 tabak kısır (ühühü! dayanamadım), çay
Akşam : 3 bira, çerez (pişmanım... ama Karaoke'ye gittik hem akşam yemeği yemiş sayılmam, yoksa sayılır mıyım? Neyse önümüzdeki maçlara bakalım)

Gün : 4 - Pazar
Kilo: 58 (kendim ettim, kendim buldum)
Sabah : 2 parça peynir, dom-sal.-zey., çay, 2 dilim ekmek
Ara : 1/2 lt.su
Öğle : Balık ve salata
Ara : orta kahve
Akşam : 4-5 çiğ köfte, az biraz çubuk kraker, pepsi light(minik kutu)

Tamam çok başarılı değil ama yine de haftasonu için fena sayılmaz.

Bu arada biraz kilo verene kadar "ne giydim" postu yok! Bi kendimle barışayım, o zaman :))

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram