Sağlıklı Yaşam 16-18

Gün : 16 ( Cumartesi)
Kilo : 57,3
Sabah : 1/2 gevrek, peynir,  çay
Ara : nar, 3 kayısı
Öğle : Akdeniz salata, zero
Akşam : Barbunya

Gün : 17 ( Pazar)
Kilo : 56,9
Sabah-Öğle : pazar kahvaltısı (abartmadan!)
Ara : Elma, süt
Akşam : Barbunya, mantar sos, salata
Ara : Elma

Gün : 18 (Pazartesi)
Kilo : 57,2
Sabah : 1/2 süt, kepekli poğaça
Ara : küçük top çiko
Öğle : Akdeniz salata, çay
Ara : 4 kayısı, yeşil çay, 1/2 su, elma
Akşam : Tavuk-patates kızartması, bira (Efkarlı arkaşa destek babında! Hayır için yani!)

Sonunda 57'lerin başını sabitledim galiba :)

Doorstepping

3 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

tebrik ediyorum seni harikasın!
ben de rakamlarla yazıcam yakında az kaldı:)

Duru Günaçan dedi ki...

aaa ne güzel zayıflıyorsun böyle bloğa yazınca kendini daha frenliyorsundur kontol ediyorsundur değil mi?
ben de mi böyle bişey yapsam acaba.
ama başlangıç kilomu yazmaya utanırııım:(

Doorstepping dedi ki...

Zeynepcim; emin ol rakam ile yazdın mı daha dikkat ediyorsun. Rezil olmamak için ;)
Kapkara Camdan Kelebek; kesin yap, bloga yazmasaydım şimdiye kadar çoktan bozmuştum. Bloğa yazınca üstüne bir sorumluluk yükleniyor. Başlangıç kilomu ibreti alem olsun diye yazmıştım, sen de yaz, bu da insanı frenliyor :)

Instagram