Mim, mim,mimi mim,mimi, mimi, mim!


Zeynep'ten bir mim geldi, hemen işe koyulalım :)

Dolabını açtığında hangi renkler diğerlerinden daha fazla?
Herşeyin içine beyaz t-shirt giydiğim için beyaz çoğunlukta, ardından siyah, gerisi renk cümbüşü

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?
Bershka, Pull & Bear, Stradivarius 3'lemesine mutlaka uğrarım. Ucuza trend takibi ;)

Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?
Bol pantolon, converse, uzun yelek veya hırka

Günlük makyajında kullandıkların?
Öncelikle mor göz altlarım için Esteé Lauder'in duo concelearını sürüp normal insan gözlerine sahip oluyorum.
Sonra yüzüm için i.d.Bare Minerals kullanıyorum. Önce fondötenini sürüyorum. Sonra allıktan ziyade yüze renk veren bir ürün olan warmth'ı uyguluyorum. Son olarak  da geçen gün tanıttığım Esteé Lauder'in rimeli ve yine Esteé'nin rujunu sürüyorum. Bu arada bunları genelde arabada yapıyorum :))

Kesinlikle seksi diyebileceğin bişiy (büstiyer, mini etek vs.)
İnce topuklular

Asla giymem dediğin bir kıyafet?
Tek kollu kıyafetler diyebilirdim. Ama en son katıldığım düğün için kıyafet arayışına girip, hiçbir şey bulamayıp, son anda can simidi gibi sarıldığım elbise tek kolluydu. Hiç büyük konuşmayacaksın valla!

Fiyatları gereği erişilmesi zor yabancı markalardan en çok beğendiğin?
Alexander McQueen! Şimdi kuru kafalı veya eldivenli bir clutch olsaydı fena mı olurdu?! Ama 2.500-3.000TL civarı

En fazla yatırım yaptığın sektör (eğitim, kozmetik, giyim, teknoloji vs.)
Teknolojiyle ilgili bir saplantım var. Normal bir MP3 yerine i-pod, normal bir telefon yerine daha T'ye gelmeden i-phone, normal bir laptop yerine Mac, normal küçük bir kulaklık yerine kocaman beyaz bir kulaklık, normal bir foto makinası yerine Canon 400D(gerçi model eskidi artık)... Yekün nedeniyle teknoloji diyebilirim.
Ama giyim de kafa kafaya yarışır.

Kitap- film- spor.. hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Kitap. Hem de manyaklık şeklinde. Mesela arka arkaya Harlan Coben'in Orman'ını(macera-gerilim), arada Hızlı Güzellik diye bakımın püf nokatlarını anlatan bir kitap, akabinde E-ticaret ile ilglili bir kitap(dün yani pazar günü, koşu bandının üstünde bitirdim), dün akşam kafa dağıtmak için Yeni Başlayanlar için Suşi'yi okumaya başladım, bugün vapurda okumak için yanıma Amin Maalouf'un Çivisi Çıkmış Dünya'sını aldım.
Yani her telden!

Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?
İşgünü içinde Livia, diğer zamanlarda La Cigale, La Vie, Reci's, Pavurya

Doorstepping

6 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

ben görseldeki superman'e takıldım :)

zeynepin sesi dedi ki...

ince topuklular bence de çok seksi..

Zeynep'in Evi dedi ki...

bu sayfa genişletme işini bir bana öööretmeliiiiiiii:(((

Doorstepping dedi ki...

Direktörcüm, ben de Superman takıntısı varda! Mimlenmişken koyayım dedim :)
Zeynepcim, ince topuklularla yürüyebilene hayranım zaten.
Zeynepcim, sayfa genişletmenin teknk yolunu bilmiyorum ama aynı dertten müzdarip olduğum için taslaklar arasında deneme yaptım. En genişi bu deniz fenerli oldu. Onu bir dene istersen.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aaa reci's mi, la vie mi?? sen bizim buralısın mı yoksa:))))

Doorstepping dedi ki...

Bu seneye kadar Bostanlı, şimdi biraz doğaya dönüş nedeniyle şehir dışı! Ama yine Bostanlı'dayız tabi!

Instagram