Sağlıklı Yaşam Gün 19 - 22

Gün : 19 (Salı)
Kilo : 57,4
Sabah : 1 gevrek (ama içini çıkarıyorum), peynir, çay
Ara : 1/2 su
Öğle : Elma, kepekli poğaça
Akşam : Beyti (valla ben bi şey yapmadım, kocam yoldan çıkardı! Ühüüü!), bitter çikolata (tamam bunu ben yaptım. Battı balık yaptım)

Gün : 20 (Çarşamba)
Kilo : 57,4
Sabah : peynirli poğaça, çay
Ara : 2 kuru kayısı, elma
Öğle-den sonra : Meksikan Usulü Tavuklu Salata (Çok lezizdi. Özsüt, tatlıların yanında mükemmel yemekler de içeren yeni bir konsepte başlamış ÖZSÜT ATÖLYE tavsiye ederim), çikolatalı bir tatlı (yarısını yedim), kahve
Akşam : YOK!!!

Gün : 21 (Perşembe)
Kilo : 57,1 (Zuppi duuu!)
Sabah : 2 light peksimet, peynir, domates, biber, zeytin
Ara : Nescafeli süt(Canım tatlı çekince böyle bir şey yapıyorum. Mesela bunun hepsini bitirmedim.)
Öğle : Barbunya, börülce, yoğurt (Bir tabağa meze şeklinde koyunca göz de doyuruyor.)
Akşamüstü : Nescafe (İlk defa Reci's'e gidip bir şeyler yemeden kalktım. Daha neler görücez bakalım?)
Akşam : 2 light peksimet, peynir, domates, biber, zeytin
Ara : Activia
 
Gün : 22 (Cuma)
Kilo : 57,1 (Sabitledim galiba)
Sabah : gevrek (içi çıkmış ;)), peynir, çay
Öğle : Pikante Salata (La Cigale klasiği), su
Ara : 4 parça bitter(bunu ben almadım, arkadaş kurbanıyım!)
Akşam : Karşıyaka Mezeevi'nden bir meze potporisi yaptık; Hamsi Köfte, Cibez, Turp Otu (Malum Egeliyiz), Fava...Az az!!! 
 
Önümüz hafta sonu, Allah yardımcım olsun :)))

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram