Kağıt Bebek, hırk...

Sizi bilmem ama ben bunlar ile oynadığımı çok net hatırlıyorum.

Özellikle şu kırmızı mayolu, mavi gözlü olan
anılarıma bile gitmedi.
Şurada duruyor sanki gözümün arkasında,
yeni görmüşüm de sanki kafamı başka tarafa çevirmiştim gibi.

Bilmem anlatabildim mi hislerimi...

Meğerse 1960larda üretilen aynı isimli minik bebeklerin
kağıt bebek versiyonuymuş.

O halde

şaşkınlıktan bir yaşıma daha girerken,

çocukluğumu bulduysam

şu anda kaç yaşındayım?

Gördünüz mü konuyu yine toparlayamadım :P

Neys siz de bastırıp nostalji yapmak isterseniz linki burada;

Liddle Kiddles

 

Doorstepping

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Oyle mutlu oldum ki daha gecen gun esime anlatiyordum olsa smyrna ya alirim diye hemen bastiricam cok tesekkurler

yeliz dedi ki...

Aynı hisleri paylaşıyorum kırmızı mayolu hakkında hatta o linkte yeşil kurdeleli var bi tane o da vardı bende:) hey gidi

Instagram