Dikkat Motivasyon İçerir

 Sabah kalkıp, tuvalete koştuktan sonra aynaya bakıp
"Offf, yine çok güzelsin, acaba bugün yine hangi başarılı işlere imza atacaksın?!" 
diyen bir tip değilseniz,
sizin de "Dıştan İtmeli" bir motivasyona ihtiyacınız var demektir.



Ben tipik bir "dıştan itmeli"yim!
Ama yavan veya fake motivasyon cümlelerini de hiç sevmem.
Bildiğin özümsemem lazım konuyu.
"Aslan Çağrı, Kaplan Çağrı"diyince gaza gelmiyorum.
Bir de söyleyene sinir oluyorum :)))



Geçen kış Almanya'dan aldığım bu panoyu 
işte tam da bu iş için kullanıyorum.
Pinterest'de kendim için hazırladığım motivasyon sözleri panom; Words
kendim için sürekli beslediğim bir kaynak.
Panoyu açıp, o zamanki ruh halime uygun bir söz buluyorum.

 İngilizlerin nöbet değişim seremonisi gibi panoyu yeniliyorum :)
O pano gerçekten sindirilip görünmez olana kadar duvardaki yerinde duruyor.
Sizi motive edecek bir yazının evinizin, ofisinizin görünür bir yerinde olması
bilinçaltını mı etkiler, bilinç üstü bir noktaya mı hizmet eder bilemem ama
olumlu etkisi olduğu kesin.
Yapın, ne zararı olabilir?


Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram