Pozitif Ol 3. Haftada Neler Yaptım?


Belki de benim için en önemli olan şey bu!
Çünkü yapmadım mı kendime çok kızıyorum. Hatta yapmamaya devam ettikçe kinleniyorum.
Kendi kendim ile kavga ediyorum.
Bu durumda pozitif olmak da na-mümkün oluyor.
 Sözünden dönen .... olsun!


Bunu İzmir'de yapmak çok kolay. 
Son yıllarda İzmir çok kalabalıklaşsa da, 
normal koşularda insanlar bire bir karşılaştıklarında yol veririr, 
selam verir veya tebessüm ederler. 
Başka şehirlerde nasıl olacağı ile ilgili çok net bir fikrim yok. 
Sizin deneyimlerinizi paylaşabilirim.


Bugün evde olduğum için deli gibi kendi kendime gülemedim tabi.
Ama uzun bir süredir, sinir olacağım çoğu şey için,
bunu yapan salakmış da ondan yapıyormuş gibi davranıyorum.
O da epey eğlenceli oluyor :))


Birkaç ay önce akupunktur için her zaman gittiğimden başka bir doktora gitmiştim.
Tüm vücut için akupunktur yapıyordu ve bunlar takılıyken 
yaklaşık 45dk -1 saat arası yatmanız gerekiyordu.
O esnada bir CD başlatıp odadan çıkıyordu.
İçinde olumlamaların olduğu, arkadan hafif bir müziğin eşlik ettiği bir kayıt.
Artık uyur musun, derin derin düşünür müsün gününe bağlı :)
Sonra konuşunca bu CD'yi kendinin hazırladığını öğrendim ve aldım.
Aslında yatmadan önce dinlenmesi gerekiyor.
Ama evde CD çalar olmadığı için ben arabada dinliyorum.
Kaza yaparsam aşırı olumluluktan olacak!
Velhasıl ben bazen 5dk.dan uzun yapıyorum.


Bugün şöyle bir acı gerçek ile karşılaştım ki;
hayatta karşılaştığım tüm zorlukları kendimin çıkardığını fark ettim :)))
"Hayatımdaki tek zorluk; KENDİM'im"

Yok, o kadar acımasız olmayacağım kendime
ama şöyle düşünüyorum;
İnsanlar kendi kişilikleri ve hayat görüşleri çerçevesinde
bazı davranışlar gösterirler
ve sonuçta da yaptıkları ile seni olumlu/suz etkilerler.

İşte bu noktada insanlara vermediğiniz tepkiler
sizin hayatınızı zorlaştırır.
Sevmediğin, hoşlanmadığın, seni rahatsız eden şeyler ile ilgili
karşıya bildirim verirsen zorluk diye bir şey de kalmaz.
(benim hayatım için bu iş böyle)


Bazıları için evet, bazıları için hayır.
En azından bilim kurgu filmi olarak
yarattıklarımı elemine edebilirim.
 

Çoğu zaman hayat enerjim içimden çekilmiş gibi hissediyorum.
Tabi bunda yaş-çocuk-iş-aile sorumluluklarının yarattığı yoğunluğun da etkisi büyük.
Ondan pazar günü evdeyken en neşe dolan aktivitem
arka arkaya sevdiğim dizilerin bölümlerini izlemek olurdu.
Ben de öyle yaptım. Tabi bir yandan da ütü yapıyordum :))


3 hafta bitti be, bu da bir şey!

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram