Düzenli olmak neden zor?

Yeni evimize taşınırken düzensiz-dağınık hayatıma bir son vermek için İKEA'dan bu üniteyi almıştık; makyaj masası niyetine!

İlk bir kaç ay hakikaten işe yaradı, yaramadı değil. Ama sonra parça parça, yavaş yavaş dağılmaya başladı.

Cüzdanlar, tokalar, eski telefonlar, fosforlu kalemler, ıslak mendiller, kremler, taraklar, anahtarlar... Birbiriyle alakasız şeyler nasıl bu çekmecede bir araya gelmiş anlamadım. Bi bakın ya çok acıklı;

Bak mesela dışardan görülebilir üst çekmece ne kadar tertipli, ama alt çekmece felaket. Tam "Kaynanamın göreceği yerler" deyiminin karşılığı :)))


Şu aşağıdakini de, Evimizin Herşeyi İKEA'dan almıştım. Ruj, kalem, rimel, oje grubunu düzenli bir şekilde yerleştiririm diye. O da koptu. Ruj ve ojeler için delikler çok küçük. Kalemler için ise çok büyük. Böylece bu dağınık görüntü oluşuyor;

Kolyelere yapabileceğim bir şey yok. Onlar hep salınacak!

Az kaldı 14 gün sonra inşallah herşey düzenli olacak! İlk buradan başlıyacağım zaten. Belki bir kaç kutu ile halledebilirim.

Doorstepping

16 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bayıldım bu üniteye !..
Benimki de en fazla 1 ay içinde patlar gerçi,
ama çok da şık duruyolar.
Çekmecelerdeki güzellikler de gözümden kaçmadı ;)

orece dedi ki...

bayıldım ünitiye ama ben neden görmedim bunu benimde almam lazım mutlaka nekadar çok şey toplamış.

Doorstepping dedi ki...

Ebvatacım; teşekkür ederim, güzelliklere özel ihtimam gösteriliyor :))(İhtimam'ı haytımda ilk defa yazdım galiba, böyle mi yazılıyordu?)
Ece; yanlış hatırlamıyorsam saklama üniteleri-dolapların orada sergileniyor.

pembe fiyonk dedi ki...

bize bir daire tahsis etseler yine katıp karıştırırız:)ama ünitene bayıldım çok zarif

Unknown dedi ki...

cnm bir mımar olarak tiyo versem kızmazsın umarıım bence kolyeler sallanırken sana cok yer kaybettiriyoor.onlar için manken askılardan al.o cekmeceli unitleri de boyuna göre 1 ya da 2 tane daha arttır.kolyelerin yerine de raf ve kutu olayına gir derim ben ...

Hesionka dedi ki...

uu harika :D çok cici yaaa o camlı kısımlara bayıldım! ya beyaz olması da vurulmam için yeterli zaten :))) renkli kutular da süper duruyor bu arada!!

Doorstepping dedi ki...

Pembe Fiyonk; doğru söylüyorsun galiba. Potansiyel var:))

Özgecim; aaa...uzman görüşüne hayır demem. Şu çekmece ekleme olayını eşimle konuşmuştuk daha yeni, demekki doğru düşünmüşüz. 4-5 kutu daha alayım bari. Manken askı dediğin şu kuyumculardakinden mi?

Hesicim; Teşekkür ederim, renkli kutuların tepesindeki küçükler beni delirtiyor. Her çekmece kapanışında düşüyorlar. :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

süper gözüküyor ünite :)

ben ilk ay hep düzenliyim sonra karman çorman oluyor

Doorstepping dedi ki...

Siucum, denks yu, neden hep böyleyiz? Bir de bayan olucaz :)

KokoSh dedi ki...

üniteye de bayıldım posta da çok tatlı:)

Doorstepping dedi ki...

Teşekkür ederim Kokosh ;)

özge dedi ki...

çok beğendim yaaa,makyaj masası ararken buldum

Unknown dedi ki...

GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR ÜNİTE.. BANA DA LAZIM, BUNA BENZER AMA DAHA BÜYÜĞÜ.. IVIR ZIVIRIM O KADAR ÇOK Kİ..

Doorstepping dedi ki...

Özge; teşekkür ederim. Artık bu kadar bile toplu değil maalesef :(

Esra; ben de buna 2 çekmeceli bir ünite daha ekledim. Yer oldukça alıyosun çünkü ve yine yetmiyor :))

chfashiontrend dedi ki...

aynı bölmeli çekmeceden ben de kullanıyoum ,makyaz masa üstüm beyaz ve uzun ..Çok şey alıyor ama o çekmeceye göre daha düzenli her zaman..Benimde sorunum onca eşya o çekmeceye nasıl girmiş oluyor ??:)...

Doorstepping dedi ki...

Ayda bir düzenliyorum ama sıkışık anlarımda her şeyi bölmemelere tıktığım için yine dağılıyor:( Böyle idare edicez artık ;)

Instagram