Pages

Sağlıklı Yaşam 16-18

Gün : 16 ( Cumartesi)
Kilo : 57,3
Sabah : 1/2 gevrek, peynir,  çay
Ara : nar, 3 kayısı
Öğle : Akdeniz salata, zero
Akşam : Barbunya

Gün : 17 ( Pazar)
Kilo : 56,9
Sabah-Öğle : pazar kahvaltısı (abartmadan!)
Ara : Elma, süt
Akşam : Barbunya, mantar sos, salata
Ara : Elma

Gün : 18 (Pazartesi)
Kilo : 57,2
Sabah : 1/2 süt, kepekli poğaça
Ara : küçük top çiko
Öğle : Akdeniz salata, çay
Ara : 4 kayısı, yeşil çay, 1/2 su, elma
Akşam : Tavuk-patates kızartması, bira (Efkarlı arkaşa destek babında! Hayır için yani!)

Sonunda 57'lerin başını sabitledim galiba :)

Doorstepping

3 yorum:

zeynep dedi ki...

tebrik ediyorum seni harikasın!
ben de rakamlarla yazıcam yakında az kaldı:)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

aaa ne güzel zayıflıyorsun böyle bloğa yazınca kendini daha frenliyorsundur kontol ediyorsundur değil mi?
ben de mi böyle bişey yapsam acaba.
ama başlangıç kilomu yazmaya utanırııım:(

Doorstepping dedi ki...

Zeynepcim; emin ol rakam ile yazdın mı daha dikkat ediyorsun. Rezil olmamak için ;)
Kapkara Camdan Kelebek; kesin yap, bloga yazmasaydım şimdiye kadar çoktan bozmuştum. Bloğa yazınca üstüne bir sorumluluk yükleniyor. Başlangıç kilomu ibreti alem olsun diye yazmıştım, sen de yaz, bu da insanı frenliyor :)

Instagram