Pazar Günü Özeti

Önce ferah bir elbise geçirilir

 Sonra karabulutlar dolaşsa da az yağma ihtimaline karşı bahçe sulanır.


Malum ekmeğimizi topraktan çıkarma faaliyetleri içindeyim. İlk fotodaki TAZE SOĞAN ve FESLEĞEN ikilisi, İkinci fotodaki uzun bitkiler PATATES, bu sene ilk defa diktim bakalım topraktan nasıl çıkacak?



3. foto kendi boyutunda ürün veren BİBER :) ve son fotoda da 3 BİBER çeşidi, SOĞAN, DOMATES, MISIR, KABAK filosu.... 


Bahçe işlerinden sonra sırayı kahvaltı, güneş alında gazete karıştırmaca ve tekrar uyku alıyor :D
Uykudan kalkıldığında saat 18:00!!! Yuh! Demekki ihtiyacımız varmış diyip moral bozmayıp direk MANGAL olayına girişiyoruz :) Tabi Karpuz her zamanki gibi nöbette!


Karpuz'a yakın plan :)) Sonunda başarılı oldu ama hala balık kokuyor :(


Off...Yazıyı hazırlama öğle saatlerine denk geldi, ağzım sulanıyor :)


"Ben Bilmem, Beyim Bilir" iş başında :D Karpuz koklamacada :)))

Veee komşi ile "Late Night Pis 7'li"si....


Sağlıklı sağlıksız atıştırmalıklar...


7'liler ortaya çıkar ve eller yavaş yavaş dolmaya başlar ;)


Bu oyunda benim rolüm ise sağlıksız atıştırmalıkları bitirip, Fizy'den DJ'lik yapmak ve (Kağıt takip etme kabiliyetim olmadığı için sonuncu olacağım kesin de) mümkün olduğunca az puanla sonuncu olmak :)))


Çakılan 7'ler sonucu çökmüş bir el :)))


Elimde patlayan kağıtlardan bir kare :(


Herşey bir yana uzun zamandır bu kadar gülmemiştim, iyi geldi ;D

Doorstepping

14 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

MÜKEMMMELLLLL... cok özendimmmmm:) o organık kısımlara da, o mangal kısımlarına da, o aksamkı saglıksız bölumlere de..:) im-ren-dımmm:)

Loreathan dedi ki...

Ohh ne güzelmiş yaa mangal keyfi,hem de balkonda ohohhh:D

Dışavurum dedi ki...

aynen benim de "ooohh" diyesim geldi , ne güzel geçmiş gün :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

güzel bir gün geçrimişsin tatlım ne güzel dolu dolu, atıştırmalık kısmı unut hiç görme hiç yemedin farzet=) ben öyle yapıyorum, yiyorum sonra o anı hayatımdan siliyorum=)

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

kendi bahçende taze sebze yatiştirmek ne güzel fırsat yahu, pazar günü mangal çok iyi fikir, tabii pis yedili bizim de arkadaşlarla oynamaktan keyif aldığımız bir oyun, çok güzel bir pazar günü geçirmişsiniz bayıldım doğrusu

Matissera dedi ki...

sebzeni, meyveni kendin yetiştirmek harika... bahçe cücene de bayıldım, Amelie'yi hatırlattı bir de. ^_^
Balkonda mangal keyfi süppermiş, çok tatlı görünüyor herşey, gece kağıt faslı da çok eğlenceli görünüyor, bayılıyorum senin foto-roman anlatımlarına >.<

noraashira dedi ki...

karpuzun bakışlarındaki küçük emraha bayılıyorum ahaha

Stil Direktoru dedi ki...

Süper geçmiş belli her daim gülmen dileğiyle :) Bu arada sebze olayına ayrı bayıldım

vintage peony dedi ki...

bahçedeki marifetlerin süpermiş, bir de manzaraya karşı mangal tabi.. Afiyet olsun :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cok güzel ya mikimmelll

Hesionka dedi ki...

ayy süper, biz de polonezköydeki evin bahçesine ekiyoruz bir sürü bişiler :D ama ne zamandır ilgilenilmediğinden otlar sarmıştır her yanını. çilek de ekmeni tavsiye ederim, minicik minicik çok lezzetli oluyorlar, bir de çok arsız bir bitki olduğundan hemen yayılıyor, çoğalıyor.

bu arada el yazın çok güzel ve çok okunaklı canım, tekrar teşekkür ederim japonyada çok işimize yarayacak notların! <3

Unknown dedi ki...

oy oy oy!! o nası güzel bi bahçe öyle!! müthişsiniz valla!!

karpuz seni çok seviyom- annen iletiversin bi yolunu bulup! :)

fotolar çok çekici!

öpüldünüz!

Doorstepping dedi ki...

Güneşyüksel; teşekkür ederim güneşcim, sağlıksız kısımlardan vazgeçemiyoruz ;)

Lore; İzmir'e gelince sizi de bekleriz :D

Dışavurum; hep beraber ohhh çekip rahatladık :))

Zeynep; Yemedim di mi? Ben de hatırlayamıyorum zaten resmini koymasam film kopuktu :)))

Stil Sahibi; çok teşekkürler :) Ama yetiştiriken baya zorlanıyor insan, işten gel yorgun argın bahçe sula :( Ama yerken çok güzel ;)

Mati; Amelie! Ahaha... Hakikaten foto-roman :))) Uzun yazıokuyamayıp-yazamamak ve sdece fotolara bakmak ile ilgili bir foto buldum yakında onu koyucam ;)

Nora; Ahahaha..Bazen öyle bakışlar atıyor ki içinde insan ar diye korkuyorum biliyor musun? Hele 2miz yalnızken kaçasım geliyor :)))

Direktör; çok mersi, bi mukavele yada bele ?!?

Vinty; so zamanlardaki tek eğlencemiz! Yerimizden kıpırdamadan etkinlik çabaları :)))

Pembesinti; İvet! var bir de :)))

Hesi; Ne güzel :D Bakımı hakikaten çok zor, işten gelip ilgilenmek baya enerji gerektiriyor :( Çileği geçen sene denedik ama geç diktik herhalde meye vermedi :( Bir dha deneyelim şimdi :) Okul döneminde gayet düzgün yazardım ama iş hayatı ile birlikte dooktor yazısına dönüşmeye başladı, idare artık ;)

Gutu; fırsattan istifade Karpuz'a koca bir öpücük verildi sizin için ;)))

Nasilgiysem dedi ki...

harika bir teras bu...!!!!

Instagram