Dünya Küçük, Meğerse H&M'miş!

Geçen yazın sonunda BosPa'ya yaptığım rutin turlardan birinde çok güzel şallara rastlamıştım. Hatta adam pareo diye satıyordu da, bundan iyi şal olur diye almıştım :))

Meğerse hakikaten şalmış ve meğerse H&M'miş!

Yabancı blogların arasında kaybolduğum bir günde rastladım Sushipedro ya ve dolayısıyla pazardan aldığım şalıma :) İşte onunki;

Bu da benimki;
Saçlarım uzunken ;) Fotoğrafın postu ve detayları için linki!

Bu arada bu hafta BosPa'da yine kendimi kaybettim. Verimli bir tur oldu diyebilirim. 5 -10'a bir sürü şey aldım. Giydikçe post yaparım :D İnşallah ;D 

Doorstepping

14 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Cok guzelmis bende bu sezon H&M den aldim leoparli sal ama kirmizisi yok onun bu cok daha guzel =)

Beetle dedi ki...

sal gercekten guzelmis, gule gule kullan :)

bospa ?

Matissera dedi ki...

ayyy ne güzell, keşke çarşamba günleri hep izinli olsamm :)
ivit koy mutlaka fotolarını :)

Loreathan dedi ki...

"Bunların hepsi Türkiye'de üretiliyor zaten abla" Pazarcı yorumu ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Çok güzelmiş hayatım o pembe rengi beni bitirdi zaten:)

Unknown dedi ki...

aldım deyip koymayanları utanmaya davet ediyorum:P

Adsız dedi ki...

Harikaymış şal. Ben de geçtiğimiz hafta Bospa'daydım ama pek bir şey alamadım. Halbuki yaz sezonunda güzel t-shirtler bulma umuduyla gitmiştim. Bir ara tekrar uğrayacağım, ben karşıda olduğum için gitmeye üşenebiliyorum :)

Unknown dedi ki...

şal hakkaten harikaymış! ya bu pazarlarda ben niye verimli gün geçiremiyorum kardeş?? elimi attığım tezgah kuruyo mudur nedir?? nadirdir düşeş getirdiklerim..
neyse, durmak yok, yola devam! :D

esinspiration dedi ki...

vayyy.. süpermiş şal :)

pinksatellite dedi ki...

şal süpermiş canım.leoparlı zaten, güzel olmasın da ne olsun :D

Beetle dedi ki...

BosPa neresi ya, herkes biliyo :))

Doorstepping dedi ki...

Zuzu; teşekkürler, sen de güle güe kullan ;)

Mati; bir çarşamba geç git, ben 8'de pazarda oluyorum , beraber gezeriz:)

Betül; teşekkürler. Bospa, İzmir'de Bostanlı Pazarı'nın halk dilindeki kısaltması :))) Ama süper şeyler var şöyle ki; İzmir'e yanaşan turist gemilerinden topluca turistler geliyor alışverişe :D

Lore; :))) Bi de şu var;
- Bunun small'u var mı?
- Karıştır abla içinden bir yerden çıkar!

Zeto; Ben de çok beğenerek takıyorum, merci!

Modaerator; Yavaş yavaş koymaya başladım. Her gün BosPa'dan giyinip fotoğraflayayım bari :)))

TrendsShopping; erken gel 8-8:30 gibi sonra hem rahat bakılmıyor hem de güzeller seçiliyor =)

Gutu; beraber çıkalım bilader, ben sana bulurum ;D

Esinspration; çok teşekkür ederim =)

Pink; fazla değil 2 sene evvel leoparlı bir şeyler taşıyacaksın üstünde deseler, Hadi len! derdim. Büyük konuşmamayı sürekli öğreniyorum :)))

Adsız dedi ki...

hiii bu ne guzel pantolon! sal da super o ayri ama pantolona bayildim=)

Unknown dedi ki...

Şal super!! Bu BosPa yı İstanbul a nası geitrcezzz!

Instagram