Bu "İpekyol"u pazardan geçiyor...

BosPa ganimetlerinden bir adet daha. Ama bu sefer bizim yörelerden; İpekyol o_O
Evirdim çevirdim pek bir defosunu göremedim, ben göremediysem kim ne görecek dedim ve aldım :)
 Yap-boz-birleştir ile efil efil bir baharlık iş kıyafeti oldu :)
 Portföy - "Babaannem Vintage" kreasyonundan :))) minimum 50 senelik bir parça!
 Gözlük- Annem bir yerlerden almış, ben de ondan :))
Aralarında 50 yıllık kuşak farkı olmasına rağmen portföy ile kısa sürede kaynaşan ayakkabılarım - Senede 3-4 defa giysemde, o benim işte :)))
Babanemden alıp bir kenara koymuşum, kullanmaya kalktığımda içinden bunlar çıktı?!? Dedemin kıravatı, Barış Manço kaydedilmiş bir kaset ve bir kapı isimliği ^_^

Kombine gel Ablaaa!!! tadında BosPa postları devam edecek...

Doorstepping

22 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Bence harika olmuşsun. Elbisene, ayakkabına, çantana hepsine ayrı ayrı bayıldım :)

Unknown dedi ki...

5-10'luklardan olduğuna inanmak zor diycem ama pazarları biliyorum çıkınca çıkıyor işte süpermiş

Matissera dedi ki...

çookk güzel olmuş, elbisen harika! bayıldım bu kombine, vintage portföyüne. Hele o ayakkabılar! onları nerden aldın yazsana merakımız giderilsin :D

-Mir. dedi ki...

ay biri bana açıklasın bu bospa nerde :) şüfer bi elbiseymiş.

Beetle dedi ki...

vaaww, super olmussun:) elbise hem cici hem cool :) so chic:)

Unknown dedi ki...

Çanta harika!(:
Bence ayakkabıya yazık ediyosun tatlım daha çok şans vermelisin ona((:

Doorstepping dedi ki...

Did; çok teşekkür ederim :D

Modaerator; 30 ama yinede gerçeğinin çokta bir fiyatı :)))

Miyaw; BosPa - Bostanlı Pazarı yani İzmir Karşıyaka'da ;)

Mati; ayakkabılar Mudo'dan yazmayı unutmuşum :(

Betül; çok mersi, o senin süperliğin :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

gercekten hoş olmussun.. bi önceki elbisende cok güzeldii ( sen gibi )

vintage peony dedi ki...

u ne zerafet ne şıklık böyle. Şahane olmuşsun hayatım, tiril tiril ifil ifil(çok severim bu kelimeleri :P)
çantaya bittim yine..

fioritamodatasarım dedi ki...

canta cok guzel ve manevı degerı olması yasanmıslıgının olması kat kat arttırıo degerını cok hos :) babaannen zevklıymıs !

Unknown dedi ki...

sanırım bu gördüğüm en güzel pazar ganimeti..Babanne süper zevkliymiş , ayakkabılara ise bayıldım bayıldımm..:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ooo, bospa candır:) elbise çok hoş, ve tam bi klasik. çok yakışmış:)

esroshumsu dedi ki...

canım cok zevklisin ben cok begendim.sandıktan cıkmıs gibisin:)

Girls On Blog dedi ki...

Şahane kombin şahane elbise...çok da yakışmış..iyi günlerde giy şekerim..Çantadan çıkanlara ise bittim! :)

fashion house by zeto dedi ki...

Hepsi süper çok beğendim.Ayakkabının fiyonk detayı, elbisenin deseni, gözlüğün rengi çantanın güzelliği muhteşem:)

Unknown dedi ki...

beybi harikasın ayol!! pazarda ipekyol bulmak baya ilginç.. çok da güzelmiş.. ha bi de çantaya bittim.. papuçlara da.. bi de bi de hehhe.. hafta içi görüşürük! <3

Zeynep'in Evi dedi ki...

şu çantanın içindekiler ne güzel yahu yaşanmışlık kokuyordur miss mis..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Elbise çok güzelmiş sana da çok yakışmış ben çok beğendim güle güle güzel günlerde giy :)

senizakdogan dedi ki...

İcindeki guzel olunca fazla soze gerek yok ;)

ZET Fashion dedi ki...

Bospa diyince bende bostancı pazarımı acaba nerede bir soriyim dicektim inanılmaz güzelmiiiş! :)

defne dedi ki...

ayakkabıların çook güzeeelll

Doorstepping dedi ki...

Pembe Esinti; çok teşekkür ederim, çok zarifsin :D

Vinty; mersi! Vintage kelimeler bunlar ananelerden miras efil efil mefil mefil :)))

Fluffy; iyi ki saklamış, çok teşekkürler :D

Kürk Mantolu Madonna; pazara göre pahalıydı ama yine de bir İpekyol'u 30'a aldım ;) Teşekkürler!

Seda; hem de ne can, teşekkürler :D

Esroshumsu; 30 lardan fırladım geldim :))

Girls on Blog; çok teşekkürler, çıkanlar da ayrı bir ganimet :)

Zeto; denk geldi hakikaten hepsi, çok teşekkür ederim:)

Gutu; ben de şaşırdım görünce, mutlaka vardır bir yerinde bir şey :)))

Zeynep; bizlerden uzun süredir yeryüzündeler di mi?

Cin; çok teşekkür ederim :D

Şenizciim özledim, o senin güzelliğin ayrıca zayıflığın. Hala taktikleri öğrenemedik ama :)))

Zet; :))) İzmir'e gelince uğramalısın mutlaka!

Defne; teşekkür ederim, kendileri ile yürümek zor olsa da idare ediyoruz artık ayda yılda bir :)))

Instagram