Gel Git Akıllı Bahar Bitmezse

Gel git akıllı bahar bir türlü bitmezse, çoktan seçmeli kıyafetler üretilmeye başlanıyor.
İşte onlardan bir tanesi;
Bu post ile ayrıca BosPa'dan alınanlar da görücüye çıkmaya başlıyor ;)

Elbise : H&M (BosPa - 10TL yuppi duu!)
1/2 Merserize : Mango
Çanta : Almanya'dan almıştım, ne idiği belirsiz(bknz.TDK)?!?
Babet : Zara
Gözlük : K.Walker (Gereksiz alışverişler serisinden)
Gündüz omuza bağla, akşam üstüne giy şeklinde devam eden bu süreç sıcakların başlamasıyla yeni haftaya taşınmayacak herhalde. Artık sonbahara :)))

Doorstepping

11 yorum:

yıldız dedi ki...

bittim bayıldım çok hoşsun canım;)
sevgiler
yıldız

madammoda dedi ki...

Elbise şahhane ;))
Bospa sağolsun...

Unknown dedi ki...

süpermiş elbise! harikasın bebik! ^_^
gappüza bak yaa! cici köpek! :)

Unknown dedi ki...

ne giydim ne ettim deyip bir kot bi tşört gösterenlerden pek hazetmiyorum.
senin giydiğin herbirşeye de ayrı ayrı bitiyorum.
30 yaşından sonra başladığım kadın gibi görünme serüvenimde tamamen senii örnek aldığımı belirtmek isterim.
öperim :)

Nasilgiysem dedi ki...

gereksiz alışveriş diye birşey yok, bak işte zamanı gelmiş, pek de güzel olmuş :)

pinksatellite dedi ki...

hepsine bayıldım ama çantaya ayrı bi bayıldım :D

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

bospanın ganimetleri harika haftaiçi pazara gidemiyorum ama cumartesi bornovada da bu kadar çeşit olur mu?

noraashira dedi ki...

Yeeeaaavriiim fevkaladenin fevkindesin, saçlar uzamış süper olmuş :)

Doorstepping dedi ki...

Yıldız; çok teşekkürler :D

Madammoda; Elbisenin arkasına "BosPa Sağolsun" yazıcam :)))

Gutu; Karpuz'a kartuş bile dedim ama gappüz hiç aklıma gelmemişti. Bakalım Karpuz ne tepki verecek :)))

Banyosuyu; çok mersiler bokular :D Ben de en son işimde kadın kıyafeti giymeye başladığım için kombinler yakın geliyordur;)
Söz konusu işin ilk zamanlarında bana gelen sorulardan bazıları; hiç topuklu ayakkabın yok mu? Farklı giyiniyorsun ama hoş oluyor. Kırk yıl düşünsem bunu bununla giymek aklıma gelmez...gibi. Tabi cümleler klasik giyinen insanlara ait :)))

Lydia; gitti paralar ama çok beğendim :(

Pink; çok datlu di mi :D

Stil Sahibi; mutlaka vrdır ama bir gün BosPa'ya gelmelisin asıl ganimetler burada ;)

Nora; dayanamadım yine kestirdim sıcaklarda basıyorlar :P

ikimiz dedi ki...

harika görünüyorsun tatlım bayılldımmmmm ve hatta süpersin o tatlı şey köpecik allahım ölürüm onlara elbisene ve şok fiyatına bittim sevgiler
banada beklerim seni izlemeye alıyom byby
http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

1/2 merserize yi ve elbiseyi başka bir elbiseye dönüştürmesini cok sevdim, bulursam outletten alacağım, bu look u izninle senden calacağım:)

Instagram