Hala İstifa Ettiğim Noktadayım!



Tam 1 ay oldu istifa edeli ve hala aynı noktadayım. Nereye kadar daha dayanabilirim bilemiyorum. Yerime birilerini bulmalarını bekliyorum ama hala bir gelişme yok!
Sabahları kalkmak artık daha da işkence gibi geliyor, bütün gün işte olmak, işini halletmek için hala izin almak zorunda olmak, akşam çıkış saatini beklemek...Yeter! Çıktığım depresyona geri girmek üzereyim, allahtan blog var, bir meşkale oluyor!
Neyse işte iş kıyafetim;
Bluz - Abercrombie (BosPa-10TL- Yuppii!)
Şal - BosPa (2,5TL- Yuppii!)
Pantalon - Edo N:1 diye bir marka, Tayland'dan almıştım
Ayakkabı - Camper
Çanta - Vintage (Anneannem sağ olsun!)

Doorstepping

9 yorum:

NlyStyle dedi ki...

çok zevklisin herbir parça birbirinden güzel bu bospa neden burda yok:(((

Doorstepping dedi ki...

Bizim BOstanlı PAzarı felakettir. Tekstil fabrikaları çok yakında olduğu için tüm ihracat fazlaları pazara bir şekilde geliyor. İzmir'e yolun düşerse beklerim!

Adsız dedi ki...

Kombin süper, şala bayıldım, bu aralar Bospa'ya gidesim var. Bu arada ben de istifa ettim işten, deneme süresindeydim Allahtan. Umarım en kısa zamanda kurtulursun

Doorstepping dedi ki...

Teşekkürler, Zara-Bershka...dan alışveriş etmeden gitmek lazım, yoksa kahrolabilir insan! Hayırlısı olsun sana, inşallah ben de o günleri görürüm. Artık çok zor geliyor çünkü:(

Syhn dedi ki...

şal süper ya!!

pinksatellite dedi ki...

o şaldan bende istiyorummmmmmmm :D

Doorstepping dedi ki...

Pazara gittiğimde bulursam alayım bir kaç tane, isteyene göndereyim. Ne dersiniz? Çam sakızı çoban armağanı!

NlyStyle dedi ki...

yaa bende istiyorum :))

Doorstepping dedi ki...

Şal o zaman bu zamandır yok!

Ama sözüm söz bulursam mutlaka alıcam ;)

Instagram