Çöp(m)adam

Belki bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Yine de duyurmak boynumun borcu!


Çöp(m)adam, hayatları boyunca hiç para kazanmamış kadınlara fırsat yaratmak amacıyla oluşturulmuş bir proje. Bu proje kapsamında söz konusu kadınlara, atık haline gelmiş ambalaj kağıdı gibi malzemelerden kullanılabilir ürün yapımı öğretiliyor. Böylece kadınlara hem kendi hayatlarını kazanabilme imkanı veriliyor hem de çöpe giden ambalaj malzemeleri hayata geri döndürülerek çanta gibi çeşitli aksesuarlar haline getiriliyor.


Unilever Türkiye ve Sabancı Üniversitesi sponsorluğunda gerçekleştirilen projeye destek olmak için Kanyon'daki Karınca mağazasından ben de bir çanta edindim. Son derece modern ve şık. Fotoğrafını çeker çekmez hemen yayınlayacağım.

Siz de desteklemek isterseniz; http://www.copmadam.com/

Önemli not : Kullanılan her türlü madde yıkanıp sterilize edilmektedir.

Doorstepping

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Bence de çok tarzmış fikirde süper, ay ne olur şu kelime onayını iptal et çile yorum yazmak

defne dedi ki...

ama karıncadansa çok pahalıdır :)

Doorstepping dedi ki...

Defnecim 12TL'ye bozuk para cüzdanı şeklinde olanını aldım. Başka bir şey olsa hayatta bu parayı vermem. Yardım olsun diye aldım.
Direktörcüm, bi deneyeyim, öyle bir şey olduğunun bile farkında değilim ;)

defne dedi ki...

aa miniymiş, ben onu kocaman sanmıştım :)

Instagram