80ler 90lar Adrasan'da Kalmış

Neredeyse bir bayram daha geldi, ben Adrasan postunu yapamadım.
Uzun anlatamayacağımı anladım, ondan özet geçiyorum ;)
Antalya'nın güzide mesire yeri... tamam sustum :P
İşte gördüğünüz gibi alabildiğine bir kumsal,
yer yer taşsal.

Kimsenin birbirini rahatsız edemeyeceği kadar enine-boyuna bir plaj.
Tabi açık plaj insan halleri ile yoğun.
Tam nehrin denize açıldığı noktada bir mekan var,
yukarıda gördüğünüz of of patatesler oraya ait.
Alıp deniz kenarına getirince daha da güzel oluyor :)
Ortam da bebek-çocuk zavazingoları.
Ve işte en sevdiğim noktası, bizim otel Adrasan River Hotel
Nehrin üstünde bir yaşam!
Odaya yani bungalowa klimalı mılimalı olsa da
sadece uyumak için girdik.
Onun haricinde hep nehrin üstünde,
köşk denilen aşağıda gördüğünüz yerlerde geçirdik.
Sabah-öğle-akşam burada yedik, yemekler gerçekten güzeldi.
Ördekleri izledik, balıkları besledik,
oyuncak olta ile şapşal bir yengeç tuttuk,
2 koca aktivite çantasındaki oyunları hatim ettik,
yetmedi dağlara çıktık trekking uğruna,
manzarayı görüp iyi ki çıkmışız dedik,
sonra gaza gelip fazla yürüdük
Hiiiiii! Nasıl döneceğiz??? dedik.
Lal ise neden kendisinin yürüyemediğini bir türlü hazmedemedi :))
Bir başka gün otelin karşısından bisiklet kiraladığını keşfedip
akrobatik 2li hatta 3lü bisiklete bindik.
Tavsiye ederim :))
Bisiklet turunda keşfettiğimiz Chill House Lounge,
iyi müziği, yaratıcı dekorasyonu ile
tekrar gelelim dediğimiz bir mekan oldu.
Ama nehir üstünde hoşjj vakit geçirmekten bir daha gidemedik :))
Sonuç olarak aklımız kalarak ayrıldık Adrasan'dan,
çocukluğumuzdaki tatillere benzer 80-90lar ortamlarından :(

Doorstepping

10 yorum:

simple present tense dedi ki...

Şahaneymiş

Beril Öke Gülen dedi ki...

Eğlenceli bir gezi yazısı olmuş :) Ben henüz Adrasan'a gitmedim ama sayende fikir sahibi oldum, teşekkür ederim :)

Ben de dün Dalyan'la ilgili bir yazı yazmıştım, beklerim okumaya:
http://berilokegulen.blogspot.com/2012/10/bir-tatil-cenneti-dalyan.html

Sevgiler :)

Beril Öke Gülen

Yasemin dedi ki...

Ruya gıbı bır yermiş,tam benlik.fotoğraflara bakınca orada olmakıstedim

Dışavurum dedi ki...

Bisiklet görünümünüz harika! Adrasan'ı ben de çok severim. Sessiz, sakin, doğal. Bir de tekne turu yapmalı, güzel koylara götürüyorlar.

goklins dedi ki...

Çok şirinsiniz siz yaa:)) Lal ile fotolarınızı gördükçe bebek fikrine sıcak bakmaya başlıyorum, aradan zaman geçince yine vazgeçiyorum:)

zOiplaNet dedi ki...

Off bayıldım.. Renkler, yerler, lal.. Kendimi de adrasan'ı bilir sanırdım.. Plajını bile ilk defa görüyorum yeau :)

annesiningülü dedi ki...

harika :D

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Adrasan'a, özellikle otelin nehir üzerindeki yaşam konseptine bayıldım. Ben de oraya gitsem o köşkten çıkmazdım herhalde. Vallahi aklıma yazdım burayı. Akşam da eşime göstereceğim. O da aklına yazsın da; gerçeğe dönüştürmek kolaylaşsın..
Lal ile çok keyfili görünüyorsunuz fotoğraflarda, zor olduğu zamanları da oldu mu bebekle gezmenin?

lindenza dedi ki...

Ohaa! çok güzel bir yermiş ya, başka tepki uyduramadım! Hayal dünyası gibi bir yere benziyor. Bu arada ne kadar şeker bir ailesiniz siz, Tanrı mutluluğunuzu daim etsin :) (bu da azcık teyze modunda oldu artık idare edersin)
http://notesonmypinboard.blogspot.com/

Padme dedi ki...

Atmosfer şahane görünüyor.Hem huzurlu hem eğlenceli tatil böyle olur sanıyorum. Adrasan'ı aklıma yazdım :)

Instagram