1920 Wedding

Üstünden epey zaman geçti,

istedim ki daha profesyonel fotoğraflar ile

anlatayım bu güzel düğünü

ama bekle bekle fotolar gelmedi.

O vakit sahne yine Iphone'a kaldı :)

Twt/Instagram'dan takip edenler bilir,

katıldığımız bu düğün 1920 temalıydı.

Mekan zaten bir köşk bahçesiydi,

davetliler de dönem kıyafetleri giyeceklerdi.

Ve sonuç beklediğimden çok çok daha iyiydi!!!

Lal uyuyana kadar sürekli yürüyerek geçirdiğimiz geceyi

Lal uyuduktan sonra saatlerce dans ederek bitirdik :)

Kostümler, ortam, müzikler...

İyice havaya girdik :))

Velhasıl !?! çok eğlendik, dans ettik, yorgun düştük :)))

En önemlisi anı biriktirdik :D

Not: Soranlar olmuştu,

Lal'in kulağındaki, özellikle dış sesi kesmek üzere üretilmiş BabyBanz marka bir kulaklık.

Maça, konsere gideriz diye almıştım, düğünler hiç aklıma gelmemişti :))

Tavsiye ederim, parasını en iyi çıkaran alışverişim!

 

Doorstepping

6 yorum:

goklins dedi ki...

Kulaklığı Türkiye'de nerden satın alabiliriz?

Aysegul Uluc dedi ki...

Çok eğlenceli ve güzel geçmiş.Sevgiler..

http://www.stylishtimes.net/

Padme dedi ki...

Herkes ve tüm detaylar müthiş görünüyor.Ne şahane düğünler yapılıyor ,süper vallahi.

ceydabural dedi ki...

şahanesiniz :)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Düğün süper görünüyor.
Hiç bu türden bir konsept düğüne katılmamıştım. Orada o türden giysiler içinde dans edip 1920 'lerin havasını solumak isterdim:)
Gelin ve damadı zevkli tercihleri ve bunu uygulama cesaretleirnden ötürü kutluyorum.
Sevgiler,
www.ceylinolmez.com

pireti dedi ki...

Hem kilosundan bıdı bıdı şikayet edip hem de bu kadar taş görünen az insan var. Misal ben şikayet eden ama artık taşlığı kalmamışlardanım. Şu Yüksekovalı günlerde süper bi eğlence oluyor blogun, instagramın, twitterın Çağla. Ha bir de döndüğümde ve bebih olayına girdiğimizde sana bol bol danışacağız gibi görünüyor :)) Öperim, sevgiler.

Instagram