Aktivite Çantası

Lal'in uzun bir araba yolculuğunda nasıl iyi vakit geçireceğini düşünürken,

internette karşıma "activity/busy bag" çıktı.

Bu aktivitelerin çoğu çocuğun yaratıcılığını ve motor gelişimini sağlayacak,

el becerisini geliştirecek türden.

Bu materyaller ile yapılabilecekleri aşağıdaki

Pinterest linkimden bulabilirsiniz.

Yine aynı şekilde "quiet book"lar da önce annenin sonra çocuğun

yaratıcılığını-gelişimini sağlayan aktivitelerden.

Ben bunun en basitini nasıl yapabilirim diye düşünüp

kitaptan ziyade bir sayfa halinde yaptım.

Keçeler ile kesip arkasına cırt-cırt dikip gerisini Lal'e bırakıyorum ;)

Siz de yapmak isterseniz Pinterest sayfamdan tüm linklere ulaşabilirsiniz.

Hemen gitmek için bir tık; New Kids on Activities

Daha fazlasını Google'da aramak icin anahtar kelimeler:

Activity bag, busy bag, quiet book, sensory bottles

İyi eğlenceler!

Doorstepping

7 yorum:

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Verdiğiniz link çok işime yaradı.Değişik,uygulanabilir fikirler gördüm.Teşekkür ederim.

!'**rengarengo**'! dedi ki...

o Lal'i yiyim ben e mi!fostik elleriyle nasıl da yapıyordur cino :)

Unknown dedi ki...

ya ben de gördüm sende. bir bakayım dedim. şapşahane fikirler var.
bizim de var bir tane keçeden şekiller, renkler kitabımız ama ben dikmiştim. cırtlı cırtlı ya da çıtlı çıtlı olması çok daha mantıklı.
bebe nereye ne isterse onu takar.
yavaş yavaş başladık mı ya la aktivitiye filan :/ büyüyorlar hızla.

vintage peony dedi ki...

Süpersin Çağrı, faideli craftlar bunlar :)

a. gizem dedi ki...

ne kadar yaratıcısınnnn :)

Dışavurum dedi ki...

Yehhuu, neler yapılır şimdi buralara bakıp bakıp!

Adsız dedi ki...

selam ben kokomela

bloğunu yeniden açmana çok sevindim :) bebeğim neredeyse iki
aylık olmak üzere ve onunla yapabileceğim aktiviteleri topluyorum aklıma diret senin bloğun geldi ama bir ara kapalıydın linkli yazarken umarım bloğunu açmıştır dedim ve yüzümde gülücük :)

bu aktivileri kaç aylıkken başlamak gerek heyecanlanıyorum onunla oynamak için :)

Instagram