Fox Trendi

Acil "tilki"li bir şeyler bulun!

Gülmeyin oolum, ciddi söylüyorum.

Tilkiler dekorasyondan sonra kıyafetlere sıçradı.

Lookbook'ta "fox"lu kazaklar yerlerini aldı bile,
sonra "biz şaka sandıktı, mandıktı" demeyin.

İşte size gümbür gümbür bir trend alarmı.

Tabi bu alarm Tr için, soğuk yörelere moda çoktan geldi.

Erkekler siz de bıyık altından gülmeyin,

bak mis gibi giymiş çocuk tilkiyi ;)

 

Tamam tamam, siz arkadaki 2li, tilkiyi andıran kulaklar da olur :))

Off, trendin mi var, derdin var :(

 

Doorstepping

7 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

inanmıyorummmmm
bir tilki eksikdi :)
sevgiler


satış butiğim açıldı bu arada ziyaret etmek isterseniz:
chfashiontrendbutik@blogspot.com

simple present tense dedi ki...

Evet ya ilk sende okudum.sonra 1-2 yerde bende denk geldim.hııımm hatun dediydi valla dedim...

Deniz dedi ki...

Gön Deri de var bu sezon canım

zOiplaNet dedi ki...

mangoya zaraya düşer bişiiler biz de ediniriz yaw.. uzun kollu body üstüne tilkili tişört mesela.. olur olur..

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Kazaklar güzelmiş yaa...

Padme dedi ki...

Hırkaya bayıldım ben,zaten geçen sene Cross Stitcher dergisindeki tilki desenlerinden belliydi bu moda.Oradan da bir kaç tilki çarpılayıp çerçevelemiştim,hemen onları çıkarıp asayım sağa sola :)

gooogoook dedi ki...

Ben rakun sevenlerdenim ama, bulunmadığı yerde tilki'ye de rakun diye bilirim:). Olur olsun onu da alabilirim.. aynı aileden gibiler sanki.;)...

Instagram