Serin Havanın Faydaları ve Renkli MJ Bantları

Tam t-shirt ile dolaşmaya alışmıştık ki yine havalar serinledi ve hırkalar ortaya çıktı. Aslında benimde işime geldi zira cazibesine dayanamayıp aldığım, alırken de "Seneye giyersin, iyi oldu erkenden aldığın!" diye söylendiğim merserizeyi giyme fırsatım oldu.











Neys, akşam Opus'ta Jehan Barbur, Ooze Venue'de Duman var, umarım 2sine de gidebiliriz. Jehan 22:00'da başlıyor, e Duman geç çıkar! Bence olur!  Gerçi akşama doğru enerjim o kadar düşüyor ki, bir de üstüne pilates!! "Şurdan şuraya gidecek halim yok"a dönüşüyorum :( 
Olmadı akşam üstü bir Antidepresan, akşam da enerji içeceği içersem.....:))) En iyi ihtimalle gideceğim yer HASTANE, büyük bir ihtimalle de ÖBÜR TARAF olur :)))
Offf!!! Hesapsız  evden çıkışların bir tanesi daha, çantayı büyük almışım :( Bununla hiç bir yere sığamam ki :(
O zaman eve geri dönülecek yada kimlik para cebe atılarak geceye devam edilecek :) 
 Bu arada parmaklarımı kendimden habersiz doğradığım için bir miktar MJ'e büründüm. Ama en renklisinden :))
Sabah işe götüreceğim yemeği mi hazırlarken, (turuncu ve sarı parmağımdakileri kesikler için) "Nerede kestim, hiç fark etmedim, kağıttan mı kesildi acaba, mutfakta bir şey yapmıyorum ki, off suya girdikçe açılıyor..." diye söyleniyordum ki elimi sildiğim kağıt havlunun üstünde kan gördüm o_O Yine elimi kesmişim!!! Gerçekten kestiğimi fark etmiyormuşum demek ki?!? Böylece pembe bant da aralarına katıldı. Geriye kaldı 7 parmak, hadi hayırlısı :)))
Merserize : Twist
Üniforma haline getirdiğim kotum : Pull & Bear ama çok çok rahat :D
Ayakkabı : İnci
Çanta : Mavi

Doorstepping

17 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Bantların renklerine seninde kombinine bayıldım:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

merserize nekadar güzel, çok da yakışmış tatlım sana..

Matissera dedi ki...

Harikaaa!! hırkana,çantana sana bayıldım bebeğimmm ( ama seda sayan gibi tınıla) :D
şeker bantlarını da yirimm
akşam a belki karşılaşırız <3

kutupayusu dedi ki...

merserizene aşık oldum ..bantların rengine vuruldum...çok geçmiş olsun ..

pembesinti dedi ki...

güzelsin sirinsin :)))

MeRaiL dedi ki...

Ozellikle cantaya vuruldum, tam sevdigim gibi kocaman.. ;)

Adsız dedi ki...

Kombin muhteşem olmuş, MJ tarzı bantlarda çok şekil durmuş ha! aman dikkat et o 7 parmak sana lazım^^

Baby şu renkli banları nerden aldın yahu bende alim de east coast yapim canım çekti:D:D

yıldız dedi ki...

çok güzel yakışmış merserizen
süper olmuşsun incecik olmuş yaw
pilates ve diyet vawww diyorum enfes bi görüntü
sevgiler
yıldız

Machka Palace dedi ki...

bluz yıkılanzi. twisti seviyoruz !

Griffith dedi ki...

ne güzelmiş o bantlar yav. bence bütün parnaklarını kesmelisin.

! POSH BUTİK ! dedi ki...

merserize hırkana bayıldım şeker bu sezonun mu bu??

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

ben de aynı şekilde bantlara ve kombinine bayıldım (: Geçmiş olsun aman dikkat et..

Unknown dedi ki...

hırka hakkaten güzel durmuş :D tazecik sıcak sıcak halini hatırlıyorum.. yaramaz doorstepping :D güle güle giy bebiim!

Unknown dedi ki...

hırka hakkaten güzel durmuş :D tazecik sıcak sıcak halini hatırlıyorum.. yaramaz doorstepping :D güle güle giy bebiim!

Adsız dedi ki...

bu üste bayıldım! çok yakışmış, nasıl görmedim Twist'te ben yaa! güle güle kullan ve geçmiş olsuuun!

Doorstepping dedi ki...

Zeto; çok teşekkürler, gün sonuna doğru renkleri soldu gerçi :)

Zeynep; ben de görünce vuruldum, teşekkür ederim :D

Mati; Seda Sayan gibi tınıladım ve çok korktum :)))

Kutup Ayusu; çok teşekkür ederim, kesikler geçmek üzere :)

Pembesinti; sen de çok kibarsın :D

Merail; Gerçekten doldur doldur bitmiyor. Benim de çok işime yarıyor :)

Nah a Perfect Day; 3 parmakta kaldı Allaha şükür :)) Bantları Japonya'dan almıştım. Ama mutlaka benzerleri vardır. Bulursam haber veririm :)

Yıldız; diyet bir işe yaramadı aslında verdiğimi geri aldım çünkü ama pilaes gerçekten de işe yarıyor. Tavsiye ederim. Çok teşekkürler :D

Machka Palace; Twist bizim herşeyimiz :D

Griffith; çok mersi :))) Potansiyelim var, olabilite :)))

Keddy; mutlaka bakacağım :)

Posh; evet bu sezonun yeni aldım, saol :)

Moda Modunda; çok teşekkür ederim :)

Gutu; Beklerken dayanamayıp aldığım için sıkılmıştım ama iyiki de almışım :D Merci!

FashionKido; Bir Twist tutkunu olarak hiç yakışmadı, cık cık :))) O gün yeni açmışlardı galiba, kat izleri vardı çünkü ;) Teşekkürler!

Eda Yılmaz dedi ki...

bu hırkanın cazibesi inanılmaz, sezonda atlamışım indirimde yakaladım ben de.. Twist, hatta İpekyol grubu hayranı olarak çok beğendiğimi belirtmeme gerek yok :)

Kombine bayıldım, şahane!

Instagram