Beymen Outlet'de gizli kalmışlar

Geçenlerde vakit öldürmek için Boyner'in Outlet'ine gittim. 
Ben gitmeyeli epey değişiklik olmuş, zira kapısında Beymen Outlet yazıyordu :))
İçeriye girdiğimde ise gözlerime inanamadım. Neler neler vardı??? Mesela bu parça Balenciaga!!!
Kendisi, satın alınmadan nasıl buralara düşmüş anlamadım?? Gerçi ben de alamadım çünkü fiyatının düşmüş hali bile yeterince pahalıydı :( 
Ya da şöyle demek daha zevkli; "Üstüme tam oturmadım canım, almadım bende! Hıh!"
Denemesi bedavaymış, fırsatı kaçırmadım tabi  :)))

Doorstepping

14 yorum:

stuven dedi ki...

eheheh boşver iyi olmuş almadığın yakası çok kapalı:)

Pell-in dedi ki...

offf ama çok güzelmiş hakkateeen

Hesionka dedi ki...

güzelmiş de yakasını pek sevmedim ben...
boşveeer almadığın iyi olmuş >_< hihi

Adsız dedi ki...

Yaaa aslında çok yakışmış keşke alsaymışsın...

Nur Karaata dedi ki...

merak ettim ne kadarms:)

Doorstepping dedi ki...

Stuven; sen öyle söyleyince aklıma ilk degaje lafı geldi:)) degajeyi espiri olarak yaparken ne fena yerleşti di mi? :)))

Pell-inn; tam otursa daha iyi olucaktı, puff, alamadım :)))

Hesi; Aaa.. Bi Lady Gaga klibi çekerdim halbuki, omuzları öne attıra attıra yürüyerek :)))

Elvan; kısmet değilmiş :)))

Nur; vallahi tam hatırlamıyorum ama 2.000 küsur bir şeydi, indirim de yarı yarıya düşmüştü. Hatta daha da düşmez mi dedim, diğerleri 4'te bire düştü ama bunlar düşmez dedi?!?

Sıla Yılmaz dedi ki...

ı ıh tam oturmamış üzerine :))

Doorstepping dedi ki...

Siu; di mi, di mi? Destek için teşekkürler :)))

beetlejuice dedi ki...

Ya boşver sen üstündekini o nasıl güzel bir jeandir, o nasıl bir kendine yakıştırmadır? 2 postta da bayıldım üzerinde duruşuna, maşallah:)

Unknown dedi ki...

Güzelmiş, tasarım böyle birşey işte :)

burcu d. dedi ki...

bluz'da harikaymis...evet, acil istanbula gelmem lazim :)

Unknown dedi ki...

valla bluzü filan bilmemde bence yaptığın diyet meyvesini vermiş acayip fit görünüyosun :) jean çok yakışmış gerçekten .. kıskandım acıcık :)))

Doorstepping dedi ki...

Beetlejuice; çok teşekkür ederim, kendileri benim üniformam haline geldi, Haftada en az 3 defa giyiyorum. Yakıştırdığına sevindim artık 5 gün giyerim :)))

Cadı; hakikaten o kadar kalıplı ki, insan sadece denemekten bile zevk alıyor :) Gerçi ben arkasını tam kapatamadığım için hafif potluk oldu ama :(

Burcu; burası İzmir'de ama İstanbul'da da Otim'de varmış :D

Aslı; Dİyetten ziyade pilatesin faydaları! Verdiğim kiloları geri aldım çünkü :( Pilates şiddetle tavsiye edilir ;)

pembe fiyonk dedi ki...

üstündeki çokk güzelmiş bayıldım:)

Instagram