Bir Miktar Sıkınç :(

Bu aralar dengesiz bir ruh hali içerisindeyim.  Aynı gün içinde 4 mevsimi yaşıyorum diyebilirim. Her şeyi yapmak, her yere gitmek isterken, bunları hayata geçirecek enerjiyi bulamıyorum.

Beynimin "istek yaratma"kısmı harıl harıl çalışırken, "harekete geçiren, -yap- komutu veren" kısmı grevde :(

Belki yazabilirim, belki yazamam...
Belki gidebilirim, belki gidemem...
Belki çekebilirim, belki çekemem...
Belki okuyabilirim, belki okuyamam...
Belki yiyebilirim, belki... yok kesin yerim! İstikrarlı yaptığım tek şey bu :)))
İşte öyle bir şey?!?

Foto : leblogdelamechante.fr

Doorstepping

6 yorum:

vintage peony dedi ki...

ayynı kaynım aynı :)

hehehe ben de yemek dışında olanları yapamıyoyum :/

noraashira dedi ki...

Mütemadiyen yiyorum ben de, yaşasın yemek yemek :)

Hesionka dedi ki...

mevsim değişimlerinde ben de böyle oluyorum. sürekli uyuyorum ama yine de yorgun kalkıyorum, bir şey yapasım gelmiyor hiç üf :(

Doorstepping dedi ki...

Vinty; şimdi biraz toparladım da yorumlara cvp vermeye başladım. İnsan orada kapasitesini dolduruyor herhalde, elektrik doluyor biraz topraklamak lazım :)))

Nora; şu yeme işini bırakmamız lazım ya :( Pzr denize girdim, hiç hoş değildi :((

Hesi; Toplu terapi lazım bize :) Neyseki sen Japonya'da moralMAN ARTIlara çıkarsın, mikemmel olur :)))

Adsız dedi ki...

Biraz harika bilgelik var.

Adsız dedi ki...

Ben sadece benim sık yayınınızı ekledi. Ben gerçekten mesaj okumaktan zevk alırım.

Instagram