Pages

İnatla Kahve Siyah Giyilir!

Evet, inatla kahve-siyah uyumunu deniyorum, hatta zorluyorum. Ama zorlama sadece göze, yoksa çok kolay, giy çık işte!
Bu arada Defne, yüz kesikleri nedeniyle Tamer Karadağlı'nın ex-eşine benzetmiş :( Aman Allam diyorum, az ebleklerden bir miktar yüz eklliyorum :)))
En rahat ettiğim çantalardan biri, doldur doldurabildiğin kadar! İçine 13' laptop, Canon 400D(yani büyük), şişik bir cüzdan, cep tel, kitap, not defteri, gözlük...aynı anda sığmışlığı var.
T-shirtler grubu : Bershka ve ???
Etek : Stradivarious (olmalı?)
Hırka : Batik 
Çorap : Penti Opak (hem kalın, hem mat, yani süper)
Camadan düğümlü(eski yelkencilerden kim kaldı?) deri bileziğim : Alaçatı'dan bir tezgahtan
Urfa'da Oxford mu vardı'lar : İnci
Çanta : Mudo
Hii! saatimi unutmuşum, ölüm kalım meselem, yangında ilk kurtarılacağım, sevdiceğim, yavrucağım : Casio

Doorstepping

19 yorum:

AiShA dedi ki...

Kombini çok beğendim.Casio saatim benim içinde çok önemli:)Çanta her derde deva cinsinden çok güzel.

Hande dedi ki...

ben de doğru kullanımı gayet severim.. siyahla laciverti de severim.. giy kızım gorkma.. gayet de güzel olmuş! :)

Matissera dedi ki...

gülmekten öldüm okurken ..çok eğlenceli bi post olmuş >.<
kahve ve siyah uymaz diye kim demiş, şu yy da artık herşeyi herşeyle kombinlediler bi siyahla kahve mi uymucak, çok da tatlı olmuşsun :)
özellikle eteğine, oxfırdlarına ve o fermuarlı koca çantana bayıldım..filtre kahve doorsteppingcim :)

Kozmo dedi ki...

Ayağına ayakkabı giymedin mi sevgili doorstepping? :)

deniz dedi ki...

bence kahve siyahla gayet güzel uyuyor. senin kombininde gayet güzel olmuş. bu arada bence Defne kime benzemediğini söylemiş heralde. alakan yok.

kutupayusu dedi ki...

şu saatin hayranıyım..henüz edinemedim bitane...bencede yangında ilk kurtarılacak şeylerin başında ...

Adsız dedi ki...

bence siyah ve kahvenin devrim günleri..ben bayılıyorum ve aynen katılıyorum :) giy çık :)) KAOS (bu arada hırka çok güzel )

stuven dedi ki...

çok güzel olmuş. rahat rahat giyilebilir. çanta çok dolu ama:)

Syhn dedi ki...

çikolata kahve tadındayım diyorsun inadına yani :D

*♥*anadolu_universitesi*♥* dedi ki...

uyum güzel çanta ayrı güzel

defne dedi ki...

:) işte yüzün benzemiyor tabi ki, neden öyle benzettim bilmiyorum, aklımın bi oyunu..belki neşesini falan benzetmişimdir :) ama işte böylece profil de olsa aldım ya :)) çok güzelsin, saklama yüzünü lütfeen :) çok da şıksın tabi ;)

Doorstepping dedi ki...

Aisha; her derde deva güzel oldu, Casio sen bizim herşeyimizsin :)

Gutu; bu sene özellikle sapıtma yılı her şeyi birbiriyle giyebiliriz. 5-10 sene sonra palyaço gibi dolaşırmışız :)))

Mati; :))) Çok teşekkürler. Bak canım kahve çekti şimdi ;)

Kozmo; sen öyle söyleyince bir an şüphe ettim :))) Çorap siyah ayakkabı siyah gözükmüyor galiba :) Urfa'da Oxford mu vardı'ları mı nasıl görmezsin :)))

Adsız; KAOS :D teşekkürler ;)

Deniz; teşekkürler, insan beyni yüzü görmeyince kendi yakıştırıyor. Ben de daha önce yüzünü koymayan birini, görünen ufak tefek ayrıntılardan kendime benzetiyordum, şimdi görüyorum, meğersem alakamız yokmuş. Bir kaç nokta dışında :)))

Kutupayusu; çok çok möhim! Kıymetlims! :)))

Stuven; o boşaltılmış hali biliyor musun? Düzgün çıksın diye içinden iri parçaları çıkartmıştım :))

Seyhan; bitterim, kahveyi severim, mesajı veriyorum :D

Özlem; çok mersi :D

Defne; çoook teşekkürler, makyajsız

Selfet dedi ki...

Urfa'da Oxford mu vardı'lar :) ahahahaaa çok yaratıcı çok güldüm :)Kombinde süper ;)

vintage peony dedi ki...

yüzünü gördüm iştee eheheheh :D
Tr'deyken o casio saatten almayı çok istiyodum :(
sen de de çok güzel duruyor

Pandora Mini Craft dedi ki...

Çantana ve saç kesimine bayıldım:)

Style by T dedi ki...

Kahve ile siyahı hiç yakıştırmam..Pardon yakıştırmazDIM..Çok hoş görünüyorsun canım((=

Hesionka dedi ki...

şu kahverengi denen renge bir türlü ısınamadım ve alışamadım. ama sende o kadar güzel durmuş ki, ön yargım geçti gibi sanki... bi bakiiğm? geçmiş geçmiş >_<

herşeyle süper gözüküyorsun şekercim! <3

butterflyfeeling dedi ki...

kahve ile siyahı bende kullanırım aslında ikiside doğru kullanıldığında birbirini tamamlayan renklerdir. ama ben yanlış anlamazsan şişik bir cüzdan ifadesine yarıldım :) fazla belirtme istersen butarz şeylerikapkaççılar bloglarıda takip edio olabilir :))

Doorstepping dedi ki...

Selfet; çok teşekkür ederim canım ;)
vinty; iyi ki ilk defa gördün :)))
pandora; saçta biraz degisiklik yapayım diyorum.çalısmalar ustundeyim, teşekkürler :D
T; çok çok mersi, sen de denemelisin;)
Hesiii; sana her renk mübah, gercekten giyip de uyduramayacagin bir şey yok! Sen senlendirirsin kayfeyi:))
butterflyfeeling; ah ah... Keske o dombiklik paradan olsa. Ama dur, bir kısmı bozuk paradan! İci, fiş kağıt kartvizit bankamatik kağıtları ile dolu maalesef! %99 cüzdanda 5 tl anca vardır , bu da benim özürlulugum! Hep zor durumda bırakırım kendimi:(

Instagram