Dağa çıkarsan, Oksijen de sana çarpar, Haklıdır da!

Pazar günü kendimizi yine dağlara vurduk. O kadar çok yürüdük, dere tepe çıktık ki en azından Mavişehir'i  görebiliriz diyorduk. Fekat heyhat o kadar efora sadece yakınımızdaki köyü görebildik; Seyrek! Neyse o da bir aşamadır :)

Hal böyle olunca, biraz da temiz hava bünyeye dokununca enerji fazla geldi. İşte yaşananlar;
Kökü sağlammış derler ya, aynen öyleymiş! Halbuki bildiğin ot, ağaç değil ki! Ne kadar kökü olabilir? Neye güvenip ota tutunup boşluğa sarkıyorsam??? Oksijen fazlası işte, alkol etkisi yapıyor:)
Uçan fil kıvamında estetik hareketlere girdiğim için, eşimin arka manzaraya odaklanmasına kızamıyorum, haklı :)))
Dağ havası çarptı diyerek konuyu toparlamaktan başka çare yok.
Zira eve kadar sekerek gittim.
Ras paras paras şeklinde :)))
Ama ne güzeldi :D
Baktım da, ben burdan bir Ne Giydim postu çıkarırım ;)
T-shirt / Ceket / Fular : Bershka
Kısa eşofman : Zara (aslında tayt, eşofman olarak kullanmak istersen XL alıyorsun, oluyor)
Yağmur Çizmesi : Yargıcı
Gözlük : D&G

Önemli Tespit : Blog yazmaya başlamadan önce çok da yazma ağırlıklı bir hayatım yoktu. Hele de İK olunca konuş konuş dur. Ama şimdi günlük hayatımla ilgili şeyleri yazınca, günlük hayatta kullandığım bazı kelimeleri daha önce hiç yazmadığımı fark ediyorum. Mesela EŞOFMAN, yazımı o kadar tuhaf geliyorki.  Tuhaf gelince de yapılacak tek şey Türk Dil Kurumu'ndan durumu teyit ettirmek :))

eşofman - isim Fransızca échauffement- Spor çalışmalarında giyilen, pamuklu veya sentetik kumaştan, iki parçalı giysi.

Doorstepping

17 yorum:

Unknown dedi ki...

İstanbul'da yasamaya bayılıyorum, ama İzmirin o heryere yakın modern halinede bitiyorum bak görünce böyle ne kıskandım..

ceren dedi ki...

izmir'e taşınmayı hayal eden bi kimse olarak çok özendiğimi ve de kıskandığımı belirtmek isterim efendim.. pek şanslısınız.. :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

son fotoğraf çok güzel, uzuun uzuun baktım...:)

kutupayusu dedi ki...

çok keyif alınmış belli fotolardan ..keyfiniz daim olsun effem :)

beetlejuice dedi ki...

Eşortman, aşofman, aşortman... Bunlar da pazarcı abilerin yazışları:)
Kilo verme durumları ne alemde? Fıstık gibi görünüyorsun fotoğraflarda:) Kaç kilo olursan ol bu halinde kal, çok beğendim:)

Doorstepping dedi ki...

Moda(e)rator; evet gerçekten her yere yakın Foça, Çeşme, Kuşadası, Bodrum... ve uçakla 30-40dk.da İstanbul! Yani size de her yer yakın bir uçağa atlaman yeterli;) Beklerim şekerim :D

Ceren; teşekkür ederim. Fekat yavaş yavş İzmir'in de cılkı çıkıyor. Özellikle son seçimlerden sonra öyle bir göç ettiRİLDİlerki!!! Anlarsın sen ;)

Zeynepcim; galiba kocam benden daha iyi çekiyor kabul etmem lazım :(

Kutupayusu; teşekkürler, hep birlikte inşallah :)

Pell-inn; çoook merci! Duruma müdahale ediyorum ;)

Bettlejuice; bir de aşofman var di mi? En komiği de o! Depresyonlu halimden 2 kilo verdim. Ama hala eski halime dönemedim. 56,5 civarı sürünüyorum. Sana bu satırları yazarken önümde Nutella var :( Durumum umut vaat ediyor yani :)))

stuven dedi ki...

ehehehh fotoğraflar çok keyifli olmuş.

Unknown dedi ki...

en güzeli aşötmendir!
yeşil, tayttan bozma aşörtmenini çok sevdim!
yannız çok helel, istikrarla bu yürüyüşlere devam ediyosunuz.. walla bravo!
baharda manzaralar coşar iyice..ihmal etmeyin de biz de bakıp bakıp "aa negzel" diyelim ^_^

deniz dedi ki...

kendinize haksızlık etmeyin gayet hoş görünüyorsunuz bende o kilolara insem nutellanın dibini görürüm heralde. bende dağa çıkmak istiyorum. valla havalar bir güzelleşsin yapıcamda bunu.

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

ikinci fotoda ne cesaret brawo :)

noraashira dedi ki...

Canım hiç stres falan deme, bu yürüyüşlerden sonra insanda stres mi kalır :)

pembesinti dedi ki...

doğa ile bütünleşmekk
daha güzel birsey olamaz

Selfet dedi ki...

Süper vala bayıldımm :) İstanbullular bakınca derin bi "ahh" çekiyordur ki yorumlardan belli :) Çok keyifli bu yürüyüşleriniz,ben de güsel fotoğraf karelerinden gidip alkol etkisi yapan oksijeni almış kadar oldumm :) :)

defne dedi ki...

evet ya eşofman çok garip, hep de yanlış yazılıyor genelde :) bu yürüyüşler de milasta kaldı artık benim için :) ne güzel gezmişsin :))

Doorstepping dedi ki...

Alla halla, ben bu yorumlara cevap yazmıştım, kaydolmamış??? Eve gidince tekrar yazayım :(

Doorstepping dedi ki...

Stuven; mersi, daha keyiflileri size :D

gutu; Karpuz sağolsun, onu tuvalete çıkarma bahanesiyle oluyor valla:) Bu hafta çiçekler açmaya başlamıştı, gittikçe güzelleşiyor ;)

Deniz, çok saoğl. Dün öğle yemeği için pide söyledilten 2 dk.a sonra biri 'sen kilo mu aldın bu aralar?' dedi :( Yapılacak iş mi? Boğazıma dizildi pideler :(

Özlem; sorma, ben de şaştım sonra :0

Nora; hakikaten yürüyüşten sonra stres falan kalmıyor, ama kısa sürede çok güzel telafi ediyorlar :)))

Pembesinti; eskiden doğa moğa çok alakam yoktu, içinde yaşamaya başlayınca değerini anladım :D

Selfet; teşekkürler canım. Uzaktan oksijen takviyesi yapılır ;)

Defne; şimdi oturduğunuz yere yakın yok mu böyle gezilebilecek yerler? Bir keşif yap, mutlaka vardır ya :)

Adsız dedi ki...

Resimler muhteşem yahu içim açıldı..manzara da mükemmel^^

Instagram