Pozitif Ol 2. Haftada Neler Yaptım?

Daha olumlu olma challenge'nın ikinci haftasına hastalık ile başlayınca
devam etmek de kolay olmadı.
Yine de bırakmadım,
işte özet aşağıda;


Şimdiiii, bu değerler konusuna ben iki şekilde yaklaştım.
Birincisi sahip olduğum özellikler,
ikincisi benim için değerli olan şeyler.
Her iki yaklaşımda da ortaya 
kendin ve hayatın ile ilgili muazzam veriler çıkıyor.
Kendini iyi hissetmek, önceliklerini belirlemek,
hayatına yön vermek gibi olumlu etkileri oluyor.
Hiçbir günü yapmasanız da bugünü mutlaka yapın.


Eskiden bir çizgi film vardı. 
Karakter sinirlenince sakinleşmek için 10’a kadar sayardı. 
Sonuçta sinirliyken sakın sakin saymak için "1" diyip nefes alıyorsun, 
"2" diyip tekrar alıyorsun, nefes almadan öyle 
haldur huldur sayılmıyor arka arkaya😂 
Bir süre bunu yapmaya çalışmıştım, sonra unuttum gitti. 
Bugün bana direk onu hatırlattı; 
İlk bilinçli nefeste dahi yenilenmeyi hissediyorsunuz. 
Daha önce Nefes Koçu Yelda Erinç ile nefes çalışması yapmıştık .
 Bilimsel açıklamasını merak edip sordum o gün.
Ondan da  sakinleşmek için nefes taktikleri geldi.
Onu bir başka postta anlatayım, burası çok dolmasın.


Gelelelim zirzopluğa,
endorfini salgılatmak için enerji sarfetmek gerekiyorsa
ben bunu dans ile yaparım.
Zaten ritim duyunca kıpraşan biriyim.
Hiçbir yerim oynamasa kafam oynar :))
Tabi çocuklu insan olmanın yorgunluğu ile
kıpraşma dışardan fark edilmeyecek titreşimlere inmiş olabilir :))
Şimdi özellikle evde reklam müziğini bile duysam
(özellikle Lal evdeyken yerimden kalkıyorum)
benim o enerjim Lal'e de yansıyor, o da fırlıyor.
Sonuçta gülen suratlar ile evin enerjisi değişiyor.
Yapın!

Bugün yine ruhen yorgun bir günümdeydim.
Öğleden sonra arkadaşlarım ile buluşmuştum.
Akşam Instagram'a "amaaan bugün de kimseye iyilik yapamadım" diye
yazdım, akabinde Seda "bana yaptın ya" diye geri döndü.
O kadar iyi bir insanım ki iyilik yaptığımı fark etmiyorum :)))


Bugünün görevini ben bir gün önce yapmış oldum.
2 Seda ile buluşmak için geçen haftadan plan yapmıştık.
Biz o gün sohbet ederken biraz fazla eskilere gitmiş olabiliriz.
Bize gelen genlerin nereden geldiğine kadar girdik :))

Dün  sosyal medyada beni çıkmaza sokan bir konuda 
bir çözüm yolu öğrendim.
Akabinde blogda uzun süredir sıkıntı vardı, 
onu çözebilecek birinekonuyu ayak üstü sordum. 
5 dakikada çözdü ve benim nasıl yapacağımı da gösterdi.
Birkaç gün önce Nazey bir uygulama ile ilgili fotoğraf çıkmazımı çözecek bir yol göstermişti.
Cuma günü itibari ile hepsine dua ettim, 
her kullandığımda etmeye devam ederim ben:)))



Bugünün görevi ile ilgili bana kafa göz girebilecek 
tek insan olarak Ahmet'e başvurdum :) 
Tabi ilk başta sinirin bozuluyor.
Ama zorlarsan hak verme, kabul etme kısmına geçebiliyorsun.

Ohhh çok şükür ikinci hafta da bitti!!!
Be more positive challenge'ı siz de yapmak isterseniz tüm liste burada!
İlk hafta nasıl geçti derseniz post burada.

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram