Geçen Hafta Pinterest'in En İyileri

Pinterest canımın sıkıldığı her anımı,
mutluluğa dönüştürdüğüne göre
bu mutluluğu sizinle de paylaşmak istedim.


Nasıl mutlu ediyor derseniz,
kasvetli ve bir gün sonra nasıl bir ortamda olacağımızı bilmediğimiz
günlerde başka bir dünyanın kapılarını açıyor.


Ve bu dünyada insanların mutlu, eften püften şeyler ile uğraşıyor,
giydiklerini paylaşıyorlar, yediklerini paylaşıyorlar,
tariflerini veriyorlar, kendin yap projeleri üretiyorlar,
sadece fotoğraf çekiyorlar, tavsiyeler veriyorlar...
İşte bu süre boyunca siz de boyut atlıyorsunuz.

Mmmm... gerçekçi olmasa da 
bir tatlı huzur almaya geldim Kalamış'tan gibi :)


Mottoları hayatıma geçirmeye çalışıyorum, 
üşensem de arada tırnaklar ile uğraşıyorum,
kıyafet için ilham alıyorum,
kıyafetleri giyebilmek için sağlıklı yaşam tüyoları alıyorum,
Lal'in hayatına renk katacak şeyler öğreniyorum.


Siz de Pinterest'e girme sıklığınızı arttırın,
güzel oluyor.

Her hafta ilham verenleri paylaşmayı planlıyorum.
Gerçi insanlar plan yaparken Allah gülermiş o_O

Yukarıdaki fotoğraflar geçen hafta pinlediklerimden seçtiklerim
daha fazlası için Pinterest Doorstepping

Doorstepping

Hiç yorum yok:

Instagram