Lizbon'da Sağlıklı Yaşam Hımmmmm

Cümleleri de tersten kurduğum gibi
Lizbon'u anlatmaya da tersten başlıyorum.


Sağlıklı Yaşam Lizbon Sonucu : Kilo almadım.
Ama çok çok ve beyaz unlu yedim.
Yunan adalarındaki gibi kolay yırtamadım.
Peki nasıl kilo almadım?
Anormal yürüdük.


Öyleki sonunda ayağımdaki bağlardan birini yırtmışım,
Ahmet'in de ayağında farklı bir problem meydana geldi o_O
Şöyle söyleyeyim;
"Bir şehir en iyi yürünerek gezilir" mottomuz ile
Baixa'dan  Belem'e kadar bile yürüdük!


Ayağı sakatlamasaydık belki "tuk tuk"a bile binmezdik.
Gerçi çok eğlendik :)
Onu da ayrıca anlatıcam;
Lizbon'un en eğlenceli tuk tuk şoförü David'i! 


Yürümekten hoşlanmayanlar için ise alternatif bol.
Bu kısmı "Lizbon'u Gezmenin 1001 Yolu" yazısı ile 
seyahat blogum YapılacaklarListesi'nde yayınlayacağım.



Ne diyorduk?
Sabah "nata" dedikleri hamurişi tatlı veya soğuk sandviç.
(Nata: aşağıda fotosunu gördüğünüz minik tatlı. 
En iyisi Belem'deki pastanede ama diğer pastanelerde yapılanlar da oldukça lezzetli)


Yürümenin de verdiği enerji kaybı ile her öğün iş çığırından çıktı. 
Öğlen-akşam;  deniz mahsüllü bir şeyler, makarna, pizza...
Neyse gidilen kilo ile gelinen kilo aynı.
Hatta iyi kısmından bakarsak yürümekten 
kas bile yapmış olma ihtimalim yüksek :)))
O halde kaldığımız yerden yola devam!

Doorstepping

2 yorum:

Nazey dedi ki...

Neymis bogazdan kesmeye gerek yokmus azcık hareket gerekiyormuş😂

Julide dedi ki...

Sassy water denediniz mi?

Instagram