Tükenmiş Bilet Sendromu

!f İstanbul Film Festivali İzmir ayağı oldu olacak derken,
bitti de yeni bir festival başladı bile.

Bugün başlayan İzmir Avrupa Caz Festivali'nin yazısını

Yapılacaklar Listesi'ne yazarken

neredeyse tüm grupları dinledim.

En beğendiklerime bilet aldım

ve heyecanla beklemeye başladım.

Bence tükenmeden en az bir konser için bilet alın.

Zira konser sayısı çok az.

Şahsen film festivalinde başıma gelen

"Tükenmiş Bilet Sendromu"nu

tekrar yaşamak istemem :))

Not: DDK'ya (Doorstepping Dil Kurumu)

yeni tabir kattım, efferin bana.

Sonunda Elfçe'yi alt edeceğim!

 

Doorstepping

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İf'te bende yaşadım biletlerin tükenme olayını.
İstanbullu biri olarak Jaz Festivallerine bilet bulmak daha kolay olsa da katılan sayısı az geliyor bana..
Şimdiden iyi dinlemeceler :)

Sevgiler..

Instagram