Broş Faşisti

Düşünüyorum düşünüyorum...

Broş kullanmayı neden sevdiğimi bulamıyorum.

Acaba farklı olmak için bir çaba mı, bilemiyorum?

Aşağı yukarı hepimiz benzer şeyleri giyiyoruz

ama o takılan broş sanki...bilemiyorum.

Farklı olma kelimesini kullanmamın nedeni,

Nazilerin 2.Dünya Savaşı'nda

Yahudilerin yakalarına, ceketlerine aynı şekilde

kırmızı işaretler koyarak

farklılaştırmaya çalışmasından geliyor.

Güncel tabiri ile ötekileştirmek.

Dur bi yaaa...

Zottirik zottirik broşlar koyup

üstüne tarih dersi veriyorum ya,

ben beni o zaman çok seviyorum o_O

Neyse

elde çocuk, yakada Batman broşu

taşıyan bir insanım.

Beni fazla ciddiye almayın ;)

1- Kedi, Diren, Batman broşları Lepistera

2- Annemin Barcelona'dan getirdiği Dali broşları

Dali bunları yaparken

bir gün yakada taşınacağını düşünmüş müydü acep?

3- Dogo'da Suat'ın yaptığı broşlar >_<

4- Kurbağa Prens & melek broş Bugga Design

5- Momiji bebek ile gelen yavru broş

ve canım Diwonderland in bıyıklar broşu

6- ve ruh halimi anlattığı için senelerdir sakladığım broş

Saygılar.

 

Doorstepping

2 yorum:

Dudu dedi ki...

broş koleksiyonlarımızı çarpıştıralım diyorum doorstepping hanımcım :) bende de çok var, çok kullanıyorum, çok seviyorum. bakalım bugün ne takmış? denmesi de hoşuma gidiyor :)

ByML dedi ki...

"Beni ciddiye almayın" diyeni ciddiye alırım arkadaş :)
Ben de detaylara taşırım tepkimi. Kesin bir biçimi olmamakla beraber hep bi zibidilik vardır bi tarafımda illa ki :)
Ayakkabılarımın ve çantalarımın çoğunun Dogo'dan olduğunu söylesem :)))

Instagram