Mantıksız Ol

Bir süredir yeni hayatımla ilgili yol haritası çizmeye,
kararlar almaya,
mantıklı davranMAmaya
(bu sizi sevdiğiniz işten uzaklaştırıyor)
bir yandan da hızlı olmaya çalışıyorum.
Zaman çok çok hızlı akıyor.
Bu süreçte neler oldu?
Cırtlakpupe Ayça'yı bilmeyen yok di mi?
Beraber kollektif çalışmalar içindeyiz,
İzmir için palanlar yaparak hayaller kuruyoruz.
Yine sürprisli başka şeyler için
başka arkadaşlarım ile uğraşıyoruz, konuşuyoruz.
Dediğim gibi sürprisli, becerebilirsek haberdar ederim ;)
Sosyal medya 2.mesleğim oldu?! Onun ile ilgili çevreme destek veriyorum.
#cuvalprojesi ile zayıflamaya çalışıp Nutella'ya yenik düşüyorum(dum).
Artık onu şeytan belledim, gardımı aldım,
beynime gireceği günü bekliyorum!
Çizim yapmaya çalışıyorum, stamp kazımaya uğraşıyorum.
Yani senelerdir 9-18:00(?) çalışırken yapamadıklarımı yapıp doyuyorum.
Lal'e daha mutlu yaklaşıyorum, işin stresi etkisini yitirdi,
kafam dinç, Lâl ile daha eğlenceli zaman geçiriyorum.
Falan da filan... Yapıyorum da yapıyorum.
Hayatın bize ne zaman ne getireceği belli değil.
Ondan, yapabiliyorken bir şeyler yapıyorum ;)

Doorstepping

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ne iyi yapıyorsun! tadını çıkar ;)

Instagram