Anarşik Anneler

 Alla hallaaaa, anneyiz diye asi olmayacak mıyız?
Çıkmayacak mıyız sokaklara, anarşik yapmayacak mıyız?
Unumuzu eledik astık mı eleğimizi?
Hiç sanmıyorum!


Serpil'le düştük yollara,
aldık spreylerimizi, scooterımızı, şunumuzu bumumuzu..
O ne ya, bumumuz???


 Neyse 80lerin tabiri ile traşı keseyim o_O
Cirtlakpupe blog çekimi için aldık ekipmanları vurduk sahile,
"Sprey ile duvara yazıyormuşum gibi yapayım Serpil" dedim.
"Tamam" dedi.
Sonra ikimiz de aynı anda tırstık,
"polis, zabıta denk gelirse biz yapmadık, anneyiz biz deriz" dedik.
"Bakın sıkayım, aynı renk sprey bile değil" diye ispat ederiz dedik :)))  


 Şu satırları yazarken gözümün önüne Gezi zamanı "Marjinal topluluk"un fotoğrafı geldi.
Hani şu birbirlerinin ve duvarın arkasına sıralanmış, dedeler ve zayıf bir genç :)))


 Bu arada scooter'ı da Lal ile ortak kullanıyoruz.
Lal "anne ist..." dediği anda "evet tamam alıyoruz"diye atladımdı.
Bahane bulmuşum 2letmedim tabi.
Yoksa nerede alıcam kendime bir tane :))
Satıcı her ne kadar "onun yaşına uygun daha küçükleri var" dese de
"yapar o yapar, yapaaar" diye aldım.
Yaptı da!
Şimdi tek tek veya ikimiz birlikte kullanıyoruz, çok zevkli :)  


Gelelim gerçeklere..
Çekim boyunca "Serpil bacaklardan biraz törpülersin, 
gıdıyı kesersin, yanakları inceltirsin di mi?"desem de 
Serpil iyisin iyisin diye fotoğrafları gönderdi.
Allah o ne bacaklar!!!
Buraya en zayıf çıktığım fotoları koydum tabi!
Bir şekilde, açıdan maçıdan an zayıf çıktıklarım :))



Yoksa bildiğin 63kg'yum!!!
Çuval projesinin yüz karasıyım.
Mayıs'a kadar 7-8kg nasıl vereceğim hiçbir fikrim yok!


 Offf konu yine kiloya geldi.
Kapatayım yazıyı yoksa yine bayacağım.
Çaaavvv!

Fotoğraflar : Dijital Atölye

Doorstepping

3 yorum:

noraashira dedi ki...

Bence su diyet kafasindan ciksan olacak :)

Adsız dedi ki...

Ben de tamm ufff ne çok kilo vermiş, bacaklar incecik diyordum, postu okudum ama yok yine de incecik görünüyorsun....

senem dedi ki...

fotolar süper!!! anarşik anneler artsın sokaklar rengarenk olsun : )

Instagram