Ben Star Wars'a doydum!

1- senedir gerçekleştirmek istediğim bir hayalim vardı. Öyle çok büyük bir şey değil, alt tarafı "Bir Solukta Star Wars Haftasonu" yapmak istiyordum. Ama bunun eski iş tempomla gerçekleşmesi mümkün değildi. İstediğiniz bir şeyi de gerçekleştiremediniz mi tümor gibi deşer durur ya, benimki de o hesaptı işte. Taaaaa ki bu hafta sonuna kadar :)

Cumartesi bu niyetle DVDleri elime aldığımda Episode 1'in kaybolmuş olduğunu fark ettim. Ama moralimi bozmadım, çünkü aynı niyetle defalarca izlemeye başlayıp diğer episodeları getiremediğim için aslında en ezbere bildiğim 1'di :))

Neyse uzatmayayım, pazar akşamı son bulduğunda üstümden koca bir yük kalkmış gibi oldum :P

Bütün haftasonu da Star Wars izleyince onunla ilgili post hazırlamak farz oldu ;)
Aslında Karpuz'la ilgili de hain planlarım vardı ama film bittiğinde hava karardığı için gerçekleştiremedim :( ama gerçekletiriciiimmmm kih, kih, kih!

Neys, Star Wars ve Adidas severler için bir bilgilendirme postu;  
-Adidas'ın bu sene satışa sunduğu Star Wars koleksiyonu-

 

 
Princess Leia


Jaba the Hutt
foto : nicekicks

 AT-AT (All Terrain Armored Transport)

Skywalker
Foto : kicksonfire

Doorstepping

4 yorum:

lifegoeson dedi ki...

süper valla ,darısı başıma benimde bir starwars komasına giresim var ,ama ekiple kalabalık keyifsiz mi olur acaba?
tek daha ıyı aslında ama...

Unknown dedi ki...

bizim de var öyle bi hayalimiz. sanırım sonbaharın bi haftasonunu bunun için ayırmak süper olur. özellikle de yğmurlu bi haftosu tercih sebebidir :D

yıldız dedi ki...

rüyalarına girdimi , benim öyle oluyor :) mesela lostu 6 bölüm bi gecede seyrettiğimde sabaha kadar o adadaydım ne güzel dimi:)
sevgiler
yıldız

Judy Abbott dedi ki...

bayram tatilinde ben de star wars komalarına gireceğim, tabii cnbc-e'nin türkçe dublajlı star wars'ından sonra girdiğim komadan uyanabilirsem:)))

Instagram